خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از متلک علی لاریجانی به وزیر بهداشت  تا   یک ماستمالی حرفه ای در وزارت صنعت

متلک علی لاریجانی به وزیر بهداشت

جام جم/ درپی انتشار عکسِ عمل جراحی چشم حدادعادل و عارف در اینستاگرام قاضی زاده هاشمی- وزیر بهداشت- و در واکنش، علی لاریجانی- رئیس مجلس- با لحن طنز گفت: وزیر بهداشت چشم سیاسیون را جراحی می کردند که شاید به همین علت است که وضع سیاسی کشور چنین است و درست نمی‌بینند.

قدردانی وزیردفاع قطر از ایرانی ها

خبرنگار/خالد بن محمد العطیه-  وزیر دفاع قطر- به شبکه روسیا الیوم می گوید:  ایران حریم هوایی خودش را به روی قطر گشود و راه تنفس را برای ما باز کرد. هل جزاء الإحسان إلا الإحسان؟

اتهام ترامپ علیه واشنگتن پست

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش فاکس نیوز، ترامپ در تازه ترین توییت اش، خبرهای منتشر شده در واشنگتن‌پست را دروغ خواند و مدعی شد، این روزنامه به سلاح لابی‌ علیه کنگره تبدیل شده است.

احمق ترین رئیس جمهور از نگاه الشباب

باشگاه خبرنگاران/ نیوزویک نوشت: گروه تروریستی الشباب- مستقر در سومالی- با «میلیاردر بی‌مخ» نامیدن ترامپ، اعلام کرد: مردم آمریکا احمق‌ترین آدمی را برگزیدند که می‌تواند رئیس‌جمهور باشد.

واکنش رییس به معامله مجلسیان و دولتی ها

عصرایران/ علی لاریجانی- رئیس مجلس- با اشاره به طرح بحث انجام معاملاتی میان او و دولت برای ماندن برخی از وزیران گفت: سطح همکاری دو قوه این قدر نازل نیست که کارهایی از این دست انجام شود و برای ماندن وزیر یا وزیران، معامله کنیم.

ساکت باش!

ایسنا/ به نوشته ایندیپندنت، ترامپ رو در روی کارآموزان کاخ سفید و در پاسخ به پرسشی درباره تحولات در خدمات درمانی در سنای آمریکا پاسخ داد: ساکت باش!

شرط حضور وزیر زن

خبرنگار/ الهام امین‌زاده- دستیار رئیس‌جمهور در امور شهروندی- درباره حضور وزیر زن در کابینه حسن روحانی می گوید: اگر به حضور زن، دید سهمی نگر داشته باشیم، بدون توجه به شایستگی و تخصص و تنها به صرف حضور زن در کابینه، به صلاح جامعه نیست و برای دولت هم آسیب‌زا است.

روایت ترامپ از «چاه توالت»

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در جمع پسران پیشاهنگ ویرجینای غربی گفت: من به کاخ سفید رفتم و سیاستمداران و باتلاق را دیدم. آنجا جای خوبی نیست و باید به جای عبارت باتلاق سیاسی از «چاه توالت» یا «مرداب» استفاده کنیم.

یک ماستمالی حرفه ای در وزارت صنعت

باشگاه خبرنگاران/ در پی انتقاد یک عضو اتاق بازرگانی ایران از وزیر صنعت درخصوص واردات بیسکوییت آلمانی، اتاق بازرگانی به جای پیگیری موضوع واردات کالاهای مشابه تولید داخل، از وزیر صنعت عذرخواهی ساده کرد تا اصل ماجرا را هم آقای وزیر و هم مردم فراموش کنند.

انتقاد آقای وزیر از گاف ۲۸ میلیون دلاری

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، گاف ۲۸ میلیون دلاری پنتاگون در تهیه یونیفرم برای نظامیان آمریکایی و افغان در افغانستان که برای استتار در جنگل مناسب هستند- در حالی که تنها ۱/۲ درصد مساحت افغانستان از جنگل پوشیده است- انتقاد شدید «جیمز متیس» - وزیر دفاع- را در پی داشت.

نامه عباس جدیدی درباره املاک مریخی

ایسنا/ عباس جدیدی- عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران-  گفت: شهرداری پاسخ نامه من را درباره واگذاری املاک نداده و باید بگویم واگذاری املاک در شهرداری وضعیت نجومی را رد کرده و به مریخی رسیده است.

جرئت انتخاب وزیر زن ندارد

فارس/ احمد مازنی- نماینده تهران در مجلس- گفت: آقای روحانی در انتخابات از زنان و دختران خیلی مایه گذاشت اما اکنون جرئت انتخاب وزیر زن را ندارد و می‌دانیم از کجا می‌ترسد.

وزیر کشور و دولت پنهان از نگاه تاجزاده

مصطفی تاجزاده-فعال سیاسی اصلاح طلب-  در توییت خودش با اشاره به کابینه دوازدهم نوشت: وزیر کشور باید از دولت‌ پنهان نهراسد. اصولگرا بودنش مهم نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.