زاهدان-معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: انتقال گاز فشرده از ایرانشهر به جنوب استان مشکل نیروگاهها و جایگاههای CNG را برطرف می کند.

انتقال گاز فشرده از ایرانشهر زمینه ساز ایجاد  ۸۰۰ شغل است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، نبی بخش داوودی اظهار داشت: انتقال گاز فشرده به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را به صورت مستقم فراهم می کند.

وی ادامه داد: ۴۰۰ تانکر در مرحله نخست این طرح کار انتقال گاز فشرده به شهرهای جنوبی استان را برعهده دارند. وی افزود: هم اینک گاز مورد نیاز سیستان و بلوچستان و شهرهای جنوبی استان از سایر استانهای کشور تامین می شود که با این طرح دیگر نیازی به وارد کردن گاز نیست.

وی بیان کرد: طرح حمل گاز فشرده از ایرانشهر به شهرهای فاقد گاز لوله کشی در جنوب سیستان و بلوچستان با هدف تامین گاز واحد های صنعتی و تزریق گاز به ایستگاهای CNG بوسیله تانکر است.

فرماندار ایرانشهر گفت: تنگنا های موجود در اجرا و عملیاتی شدن پروژه حمل گاز فشرده به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان در نشستی با مدیران کمپرسور گاز بررسی شد.

داوودی اظهار داشت: در این نشست درباره نحوه تملک ۱۲ هکتار زمین مورد نیاز، ساخت پست ۶۳ کیلو وات برق و نحوه اجرای خط لوله گاز ۶۳ اینچ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شد مدیران شهرستان ایرانشهر در چارچوب اختیارات خود از هیچ تلاشی برای راه اندازی واحدهای فوق فروگذار نباشند همچنین هماهنگی های لازم با مدیران استانی در خصوص انتقال گاز فشره به شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان نیز باید مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.