زاهدان-مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ارائه خدمات شایسته به عشایر محروم استان بیش از ۱۲۰جهادگر عشایر در قالب ۱۰گروه جهادی از اواسط تیرماه به مناطق عشایری محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده اند که فعالیت این گروه های جهادی تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت.

اعزام ۱۰ گروه جهادگر عشایر به نقاط محروم عشایرنشین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان،سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده اظهارداشت: اردوهای جهادی ۷روزه  در بخش های عشایری  استان  سیستان و بلوچستان  در راستای رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم، آشنایی مردم با نوع خدمات بسیج ، وارائه خدمات بهتر وشایسته به نیازمندان در مناطق عشایری محروم در سراسر استان درحال برگزاری است. 

سرهنگ پاسدار جهانزاده بیان کرد: امسال همانند سنوات گذشته بسیج عشایری سپاه سلمان استان تعداد ۱۰  گروه های جهادی خور را جهت  رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم وخدمت رسانی به محرومین به سراسر مناصق محروم استان اعزام کرده است.

وی افزود:به منظور ارائه خدمات شایسته به عشایر محروم استان بیش از ۱۲۰جهادگر عشایر در قالب ۱۰گروه جهادی از اواسط تیرماه به مناطق عشایری محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده اند که فعالیت این گروه های جهادی تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی، پرورش مرغ، بلدرپین،ماکیان،و... از کارهای عام المنفعه وکاربردی است  که در راستای اشتغالزایی ومحرومیت زدایی در مناطق عشایر نشین استان اجرامی شود.

وی اظهارداشت: رسیدگی به مشکلات دام های عشایر، واکسینه کردن دام های عشایر، ساخت آبشخور برای دام،ساخت آغول، احداث سرویس های بهداشتی ،و ... نیز ازدیگر اقدامات وفعالیت های اجرایی این گروهها در مناطق محروم عشایری می باشد.

جهانزاده خاطر نشان کرد: فعالیت این سازمان  به سه دسته عمرانی، فرهنگی  وبهداشتی که از محورهای گروه های جهادی است تقسیم می شود، باز سازی مدارس، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس فعالیت این سازمان  به سه دسته عمرانی، فرهنگی  وبهداشتی که از محورهای گروه های جهادی است نام برد که بهسازی مدارس، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس ازجمله فعالیتهای عمرانی است که انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.