مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درافت پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی از تیم ایتالیایی را رد کرد.

از این همه شایعه خسته شدم/ هیچ خبری از ایتالیا نیست

به گزارش قدس آنلاین، ماجرای انتقال سردار به لاتزیوی ایتالیا همچنان ادامه دارد. خبری که البته باعث مسرت وخوشحالی ایرانی هاست چون پس ازسال ها می توانیم دوباره شاهد حضوریک ایرانی درکالچوباشیم اما به واقع سردارعلاقه ای برای انتقال به این تیم در شرایط فعلی ندارد و  همچنان ترجیح می دهد درلیگ روسیه باقی بماند.

حرف های سردارناشی ازبی میلی اش برای رفتن به لاتزیواست. تیمی که پیش ترها یک ایرانی را درتیم فوتسالش داشت؛ وحید شمسایی. حال شاید به زودی اتفاقاتی رخ دهد که سرداررا ازلیگ روسیه جدا کند...

* بازهم رسانه های ایتالیایی خبرانتقال تو به لاتزیو را منتشرکرده اند.
- بله، تمام وقت دیروز به صحبت درباره این خبرها گذشت.

* اتفاق خاصی رخ داده؟
نه، هیچ اتفاقی نیفتاده.

* اما رسانه های ایتالیایی و ایرانی مدعی شده اند که انتقال تو درحال انجام است.
(مکث می کند) چه طورقراراست به ایتالیا بروم و خودم خبرندارم؟

* شاید کارانتقال تو با هماهنگی دوباشگاه روبین کازان و لاتزیو درحال انجام است وازاین موضوع بی خبری؟
این احتمال وجود دارد اما من هیچ خبری ندارم. هرروز که درباشگاه نیستم بدانم بین مسئولان باشگاه و تیم لاتزیو چه می گذرد.

* برای انتقال تو باشگاهت ۲۰میلیون یورو درخواست کرده و ایتالیایی ها مدعی شده اند که باشگاه لاتزیومبلغ فوق را می پردازد.
۲۰میلیون یورو مبلغ زیادی است و برای باشگاه روبین کازان سودقابل توجهی محسوب می شود اما باید همین جا اعلام کنم که چنین انتقالی ازنظرمن انجام نمی شود ومن هم ازاین اعداد و ارقامی که می گویند هیچ اطلاعی ندارم. حالا اگر باشگاه خودم نظردیگری دارد اعلام کند تا درباره اش فکر کنم و تصمیم بگیرم.

* خودت نمی خواهی یا باشگاه راضی به جدای ات نیست ویا پول بیشتری از لاتزیو می خواهد؟
من بارها گفته ام که دوست دارم تا جام جهانی درفوتبال روسیه بمانم. پس ازآن می توانم با آگاهی بیشتری تیم جدیدم را انتخاب کنم.

* پس باید دوباره خبر انتقالت را که به صراحت نقل شده را تکذیب کنیم.
باورکنید ازاین همه شایعه و خبردروغ خسته شده ام. من باید ذهنم مشغول تمرین کردن باشد اما هرروز این اخباررا درراسانه ها می خواهم. این موضوع تمرکزرا ازمن گرفته است. بله، تکذیبش کنید. البته تاکید می کنم که ازطرف من. اگرنظرباشگاه را می خواهید با آن ها مکاتبه کنید.

* باشگاه روبین کازان به جدایی تو راضی است؟
برای آن ها نظرمن هم مهم است. تا به امروزمن به آن ها گفته ام دوست دارم درروبین بمانم. این جا احساس خوبی دارم وفکرمی کنم فصل خوبی درانتظارم است. می خواهم شرایط پایداری داشته باشم.

* علت اینکه لیگ روسیه را تا به امروز ترک نکرده ای  چیست؟
درشرایط فعلی ثبات برای من بهتراست و باید این وضعیت را حفظ کنم. با پدرم هم صحبت کردم گفت که درلیگ روسیه بمانی بهتراست. برای همین تمام ذهنم روی بازی درروبین متمرکزشده.
با توجه به دوباختی که مقابل کراسنویارس و زنیت داشتید فکرمی کنی روبین بتواند روند روبه رشدی درلیگ روسیه بگیرد وازاین وضعیت خلاص شود؟
تیم ما تغییرات زیادی داشته و هنوزبه هماهنگی کامل نرسیده است. ضمن اینکه تمرین های بدنسازی سختی را هم پشت سرگذاشتیم. تصورمن این است که ازهفته سوم شرایط به نفع ما تغییرمی کند. منتظربردهای ما باشید.

* والبته شروع دوباره گلزنی هایت.
همه سعی و تلاشم را می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.