۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 550663

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، گفت: غذای مورد نیاز برای بازیکنان در ویتنام وجود ندارد و آنها با نان و سیب زمینی خودشان را سیر می‌کنند.

بازیکنان گیتی پسند نان و سیب زمینی می خورند!

به گزارش قدس آنلاین، احمد اسماعیل پور، درباره مصاف گیتی پسند با بانک بیروت لبنان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، اظهار کرد: بانک بیروت برای ما به نسبت دیگر تیم‌ها حریف آسان‌تری است اما نباید آنها را دست کم گرفت. بانک بیروت به لحاظ قدرت بدنی تیم بسیار خوبی است و از یک بازیکن ایرانی (بهروز جعفری) نیز بهره می‌برد. آنها سابقه چند حضور در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارند و مهم‌تر از همه این که ما در مرحله حذفی با این تیم بازی می‌کنیم و کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شود که به جمع چهار تیم راه نیابیم.

بازیکن گیتی پسند اصفهان درباره پیروزی خفیف مقابل اوزاکای ژاپن، خاطر نشان کرد: اواخر بازی آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت. با این حال با تلاش بازیکنان سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم و به عنوان تیم اول صعود  کردیم. ضمن این که ما نخواستیم فشار زیادی در این بازی به خودمان وارد کنیم. به‌ هر حال بازی‌ها فشرده است و باید انرژی‌ها را ذخیره کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت تغذیه بازیکنان در ویتنام مناسب است یا نه؟ اذعان‌ کرد: غذای این جا افتضاح است. ما خودمان از ایران کنسرو آورده‌ایم اما به شخصه از آن استفاده نمی‌کنم؛ بنابراین خودمان را با نان، سیب زمینی و میوه سیر می‌کنیم ولی شرایط  سخت است.

اسماعیل پور در پایان درباره حضور کفاشیان و تارقلی زاده در اردوی گیتی پسند اصفهان به ایسنا، گفت‌: آقای کفاشیان در کلمبیا برای دیدن ملی‌پوشان نیامدند و کمی باعث ناراحتی شده بود اما در ویتنام به همراه آقای تارقلی زاده زحمت کشیدند و تشریف آوردند و امیدوارم که بتوانیم لطفشان را جبران کنیم. از مردم هم می‌خواهم که ما را دعا کنند و همچنین فوتسالی‌ها پشت ما باشند تا بتوانیم قهرمانی را به ارمغان آورده و پرچم فوتسال ایران را در آسیا بالا نگه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.