شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای سیاست های سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور قراردادی با یکی از شرکت های تولیدی پوشاک در چهار استان از جمله چهارمحال و بختیاری منعقد شده که طی این قرارداد ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

۲ هزار فرصت شغلی جدید در چهارمحال و بختیاری ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی پیش از ظهر  چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: سیستم بانکی و بخش خصوصی باید با همگرایی یکدیگر در جذب این میزان اعتبار که فرصت بسیار مطلوبی برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری استان است، حرکت انقلابی داشته باشند
 وی افزود: سهم تسهیلات فراگیر اشتغال ۸ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال می باشد که با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری سهم استان ۲ و ۴ دهم درصد محاسبه شده است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در راستای سیاست های سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور قراردادی با یکی از شرکت های تولیدی پوشاک در چهار استان از جمله چهارمحال و بختیاری منعقد شده که طی این قرارداد ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه این جلسه گفت: جذب تسهیلات در قالب طرح رونق تولید در استان، همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها را می طلبد.

سید نعیم امامی افزود: تسهیلات در صورتی به طرح و واحدهای تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل ۱۰ درصد اشتغال و ۱۰ درصد میزان تولید افزایش یابد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.