سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اظهارات سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص انتقادهای اردوغان از نقض حریم مسجدالاقصی را محکوم کرد.

ترکیه اظهارات سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، «حسین مفتی اوغلو» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز در پاسخ به سوالی درباره اظهارات «امانوئل نشهون» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سخنان اردوغان پیرامون مسجدالاقصی گفت: سخنان سخنگوی وزارت خارجه (رژیم) اسرائیل درباره اظهارات رئیس جمهورمان در ارتباط با آخرین تحولات مربوط به حرم شریف را محکوم می کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در ادامه افزود: صدها سال مردم از ادیان و مذاهب مختلف در فلسطین در صلح کنار یکدیگر زندگی می کردند و عبادات خود را با آزادی کامل به جای می آوردند.

گفتنی است که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه هفته جاری در سخنرانی در آنکارا گفته بود که رژیم صهیونیستی می‌خواهد قدس و مسجد الاقصی را به بهانه مبارزه با تروریسم از مسلمانان بگیرد.

«امانوئل نشهون» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این سخنان اعلام کرده بود: او بهتر است با مشکلات کشورش مقابله کند. امپراتوری عثمانی خیلی وقت است که دورانش به سر آمده است.

وی با ادعای اینکه قدس پایتخت یهودیان جهان است، خطاب به اردوغان افزود: کسی که در خانه شیشه ای زندگی می کند نباید به دیگران سنگ پرتاب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.