خرم آباد-رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان ۱۰ هزار و ۳۹۲ نفر گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

پذیرش بیش از ۱۰ هزار مسافر تابستانی در مراکز اسکان فرهنگیان لرستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، غضنفر نیک‌روش اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تابستان تاکنون دو هزار و ۵۷۶ خانوار تعطیلات خود را در مراکز گردشگری و جاذبه‌های تفریحی استان لرستان سپری کرده‌اند .

وی با اشاره به تجهیز ۴۲ آموزشگاه در قالب ۴۲۰ کلاس افزود: اسکان میهمانان تابستانی از تمام نقاط کشور با امکانات و تجهیزات مناسب رفاهی ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان، با بیان اینکه بستر مناسب برای مهیا کردن فضای مناسب برای مسافران تابستانی فراهم شده، ادامه داد: تعدد مکان‌های تفریحی بکر، قلعه‌ها و پل‌های متعدد تاریخی، چشمه‌های جوشان و آبشارهای خروشان استان لرستان بهانه‌ای است تا هم‌وطنان ما از سراسر کشور برای بهره‌مندی از این جاذبه‌ها لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای مهیا کردن امکانات مناسب رفاهی برای مسافران تابستانی صورت گرفته است و هیچ مشکلی در استقبال شایسته از هم‌وطنان وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.