یک رسانه لبنانی با اشاره به پایان کار جبهه النصره در این کشور از سخنرانی امشب دبیر کل حزب الله لبنان به مثابه خطابه پیروزی یاد کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه الاخبار در مطلبی با عنوان «پایان جبهه النصره » به حماسه بی بدیل حزب الله پرداخته و آورده است: می‌توان گفت که کار جبهه النصره در لبنان تمام شده است  و  طی ساعات اندک یا روزهای آتی باقیمانده جبهه النصره نابود می شود.

این رسانه اعلام کرد: عملا می توان گفت که کار جبهه النصره در اراضی لبنان تمام است. طی ساعات یا نهایتا روزهای آینده تروریستهای جبهه النصره باقی نمی مانند که امنیت لبنان را تهدید کند و نمی توانند تهدیدی ایجاد کنند و روستاها و شهرها را اشغال کنند و منطقه امن برای اعزام عوامل انتحاری و خودروهای بمبگذاری شده ایجاد کنند.

این روزنامه می نویسد: سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ساعت هشت و نیم به وقت محلی به مثابه سخنرانی پیروزی بر القاعده در بلاد شام و حامیان و طرح بزرگ آنها در لبنان و سوریه است. تا زمان شروع سخنرانی مقاومت تپه های بیشتری را به کنترل خود درخواهد آورد به ویژه که بر مناطق باقیمانده تحت اشغال جبهه النصره مشرف شده است.

این رسانه لبنانی اعلام کرد: گزینه گفتگو برای رفتن به ادلب یا گزینه دیگر برای ابومالک التلی سرکرده جبهه النصره در این منطقه وجود ندارد و مقاومت تصمیم به نابودی جبهه النصره در این منطقه گرفته است و تنها مرگ یا تسلیم شدن گزینه پیش روی این تروریستهاست. اما گزینه فرار به سوی مناطق تحت اشغال داعش یا یکی از اردوگاهها از جمله عرسال باقی است که مقاومت مانع از آن خواهد شد به ویژه که منطقه اختفای آنها مشخص شده است. قدرت ابومالک التلی کم شده همانطور که اراضی تحت اشغال گروه وی کم شده است. طی چند روز گذشته مقامت بیش از ۱۲۰ تروریست جبهه النصره را کشته است.

الاخبار نوشت: پس از جبهه النصره نوبت داعش و تروریستهای آن است که بخش اندکی از ارتفاعات عرسال و بخش گسترده ای از ارتفاعات راس بعلبلک و القاع را اشغال کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.