مشاور مقام معظم رهبری گفت: جایگاه فرهنگی و دینی استان اردبیل در کشور حائز اهمیت بسیار است.

جایگاه فرهنگی و دینی استان اردبیل در کشور حائز اهمیت بسیار است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: جایگاه فرهنگی و دینی استان اردبیل در کشور حائز اهمیت بسیار است و این استان در فعالیت‌های فرهنگی و دینی بسیار موفق عمل می‌کند.

وی افزود: اقدامات انجام یافته در حوزه‌های معنوی و دینی شایسته تقدیر و قدردانی است و نیاز است که به این جایگاه‌ها اهمیت ویژه‌ای داده شود تا بتوانیم در این زمینه شاهد تمامی اهداف مورد نظر و دستیابی به آن‌ها باشیم، چراکه اجرای این برنامه‌ها نشان‌دهنده اهمیت احیای هویت ایرانی در بین مردم استان اردبیل است.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: این استان نه تنها در فعالیت‌های فرهنگی بلکه در حوزه انقلاب نیز بسیار موفق عمل کرده و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رشادت‌های بسیار زیادی ار خود نشان داده و برای دستیابی به رشد و توسعه کشور نیز گام‌های اساسی و هدفمند برداشته است.

ولایتی بیان کرد: اجرای برنامه‌های روز ملی اردبیل نیز با تلاش ویژه مسئولان استانی در حد بسیار عالی در نظر گرفته شده بود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمندی در نظر گرفته شده بود که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت این روز در استان و یک امتیارز بسیار بزرگ برای آن است.

وی اظهار کرد: امیدواریم برای تحقق اهداف مورد نظر در ارتباط با رشد و توسعه استان مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با همیدگر داشته باشند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.