رئیس سازمان سیا با مطرح کردن این ادعا که فشارهای دولت ترامپ بر ایران کافی نیست، گفت که این میزان فشار منجر به ثبات منطقه نخواهد شد.

فشارهای آمریکا بر ایران کافی نیست

به گزارش قدس آنلاین، «مایک پومپئو» رئیس سازمان «سیا» آمریکا در مصاحبه اختصاصی امروز خود با پایگاه خبری امریکن بیکن، در پاسخ به این سوال خبرنگار این شبکه که علت زیر سوال بردن متعهد بودن ایران به تعهدات هسته ای خود آن هم در شرایطی که دولت آمریکا متعهد بودن تهران به برجام را تایید کرده، چیست ، مدعی شد که اطلاعات در دست وی در خصوص برجام و تعهدات ایران به توافق هسته ای محرمانه بوده و بهتر است پاسخ این سوال را از «رکس تیلیرسون» وزیر خارجه آمریکا جویا شوید.

وی در عین حال گفت که تعهد ایران به برجام مانند تعهد یک مستاجر بد به صاحبخانه خود است که علیرغم تمامی تذکر های داده شده به آن، باز هم در پرداخت کرایه خانه خود تعلل کرده و امروز و فردا می کند.

«پومپئو» در ادامه ادعاهای خود سخت گیری های دولت ترامپ بر ایران را ناکافی دانسته و گفت که این مقدار سخت گیری های دولت آمریکا به ایران منجر به ایجاد ثبات در منطقه نخواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حملات سایبری به آمریکا مدعی شد که ایران نیز در کنار روسیه، چین و کره شمالی در فهرست کشورهایی است که برای انجام حمله سایبری به آمریکا تلاش می کند.

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.