رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تصویب تحریم های جدید به دنبال عصبانی کردن ایران است.

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی چهارشنبه در برنامه اشاره که از شبکه خراسان رضوی پخش شد اظهارکرد: چند سال پیش آمریکا و کشورهای اروپایی بر علیه ایران متحد شده بودند و ایران در این شرایط پا به مذاکرات هسته ای گذاشت وموفق شدیم برخی تحریم ها و اجماع جهانی بر علیه ایران را بشکنیم.

وی افزود: در حال حاضر ایران و روسیه و نیروهای مقاومت ضربه های کاری به تروریست ها زدند و کمر داعش شکست و آمریکا و اسرائیل وقتی با این موضوع مواجه شدند نتوانستند تحمل کند هم مشکلات نفتی ایران حل شود و هم تروریست ها شکست بخورند و تلاش می کنند با یک عصابیت این موفقیت ها را از بین ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در مصوبه اخیر تحریم های خود به دنیال این است که شیب سرمایه گذاری به سمت ایران را از بین برده و ایران را نیز عصابی کنند تا به اهداف خود برسند.

لاریجانی بیان کرد: رسانه ها باید حد و اندازه این مصوبه را درست ترسیم کنند و وقتی این تحریم ها را تحلیل می کنیم می بینیم ۹۰ درصد آنها در حال حاضر موجود است و حالا آن را قانونی کردند.

 وی اظهارکرد: البته کمی پیاز داغ تحریم ها را زیاد کرده اند و قبلا سپاه قدس تحریم بود و حالا سپاه پاسداران هم اضاه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما و رسانه ها نباید اضطراب ایجاد کنند ونباید در دام تبلیغاتی آمریکایی ها بیافتیم.

لاریجانی بیان کرد: ما آماده مقابله با این تحریم ها هستیم و یک ماه است روی یک طرح مشخصی کار کردیم زیرا پیش بینی می کردیم این کار انجام شود و فوریت آن هم در مجلس تصویب شده و کمیسیون امینت ملی هم از شنبه به صورت ویژه این طرح را بررسی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.