دبیر اجرایی هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران، گردهمایی متخصصین پوست را فرصتی ارزنده برای تبادل دانش و تجربه دانست.

تبادل دانش و تجربه متخصصین پوست ایران و دنیا در تهران

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد گلشنی گفت: در این دوره از برگزاری کنگره، همکارانم تلاش کرده اند چهره جدیدی از برپایی اینگونه گردهمایی ها نشان دهند، به گونه ای که  شاهد اجرای کارگاه های متعدد و متنوع با امکان تکرار حضور برای شرکت کنندگان در تمام روزهای کنگره حتی در روز پایانی خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اهداف آینده نگر، برخی از برنامه ها در قالب کار عملی اجرا می شود که اثرات علمی و آموزشی را تقویت و تعمیق می کند.

گلشنی گفت: در این دوره شرکت های معتبر ایرانی و خارجی در زمینه محصولات و تجهیزات پوست، مو و زیبایی حضور دارند، به گونه ای که حدود چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حدود ۲۰ درصد رشد شرکت کنندگان مواجه است. از سوی دیگر سعی شده است با کسب استعلام و تاییدیه از سازمان غذا و دارو و اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، میزبان شرکت ها و شرکت کنندگان نمایشگاهی مورد تایید مراجع مسئول باشیم.

وی ادامه داد: تجلیل از تلاشگران، نامداران و پیشکسوتان عرصه تخصصی پوست و مو و همچنین برقراری ارتباطات بین المللی با همکاران خارجی و چهره های صاحب نام افتخار دیگری در این راستا است.

گلشنی گفت: کسب حداکثر امتیاز بازآموزی و برپایی مجمع عمومی سالانه انجمن متخصصین پوست ایران از دیگر اقدامات اجرایی در این دوره از برپایی کنگره است. در این میان همکاری با انجمن های علمی همسو در عرصه زیبایی و حمایت همه جانبه از دستیاران تخصصی نیز هدفی مهم و قاطع است تا بدین ترتیب درخشش آینده رشته پوست، مو و زیبایی را تضمین کنیم.

وی افود: برپایی اینگونه گردهمایی ها اثبات کرده، دانش آموختگان و متخصصین این رشته همگام با همکاران بین المللی خود پیوسته در تلاش هستند با فراگیری تکنیک ها و روش های عملی و تخصصی پیشرفته و آکادمیک به رفع نیاز بیماران و مراجعان بپردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.