ری- معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: زنان ما زمانی می توانند نقشی موثر را ایفا کنند که به سوی تربیت دختران توانمند و کارآفرین بروند.

نقش زنان با تربیت دختران توانمند و کارآفرین موثر می شود

به گزارش قدس آنلاین، شهیندخت مولاوردی شامگاه چهارشنبه با حضور در جشن کرامت و آئین آغاز اشتغال زایی زنان که در روستای اسلام آباد بخش قیام دشت شهرستان ری و با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری ، جمعی از مسئولان شهرستانی و تعدادی از زنان کارآفرین شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال از جانب رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این اتفاق را برای زنان این منطقه بسیار خوب دانست.

وی گفت: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و لازم است نگاه و توجه مخصوصی به زنان داشته باشیم.

مولاوردی افزود: اشتغالزایی و توانمندسازی زنان دو شعار مهم در دولت است و زنان ما زمانی می توانند نقشی موثر را ایفا کنند که به سوی تربیت دختران توانمند و کارآفرین بروند.

وی با بیان اینکه طرح اشتغال زایی زنان روستایی با توجه به فرهنگ محلی به صورت آزمایشی در روستای اسلام آباد شهرستان ری به اجرا درآمده است گفت: امیدواریم که اجرای این طرح الگوی مناسبی برای سراسر کشور باشد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه بیان داشت: همکاری زنان در قسمت های مختلف سبب تقویت در بخش خصوصی و توسعه کار آفرینی و رفاه عمومی است.
 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.