آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه مردم نباید رنج گرانی و فقر و بیکاری را بکشند، گفت: دشمن با تمام قوا به جنگ با ما آمده و رسماً علیه ملت ایران حرکت می‌کند که باید محکم در مقابل آن‌ها ایستاد و خوش‌بینی را کنار گذاشت.

آیت‌الله نوری‌همدانی: مردم نباید رنج گرانی، فقر و بیکاری را بکشند/خوش‌بینی نسبت به دشمنان را باید کنار گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله نوری‌همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه توفیق خدمت به استان اهل‌بیت (ع) بسیار مهم است، گفت: امروز خدمت شما در این آستان مقدس بسیار توفیق بزرگی است و در این مدت کم انصافاً خدمات شایسته‌ای انجام شد به‌ویژه خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه که شما الحمدلله در انجام آن موفق بوده‌اید و انشاءالله روز به روز گسترش یابد.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسئولان ما یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت شمرده و به فکر خدمت به مردم باشند و توقع داریم مسئولان و هر کسی سهمی در اداره کشور دارد، با جدیت و وحدت و همدلی حول‌محور ولی‌فقیه به فکر خدمت باشد که این مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ این مردمی که برای انقلاب و نظام جان دادن خون دادن تا این کشور در امنیت باشد نباید رنج گرانی و فقر و بیکاری را بکشند.

آیت‌الله ‌نوری‌همدانی فرمودند: دشمن با تمام قوا به جنگ با ما آمده و رسماً علیه ملت ایران حرکت می‌کند که باید محکم در مقابل آن‌ها ایستاد و خوش‌بینی را کنار گذاشت و راه مقابله حداقل اقدام متقابل است.

مرجع تقلید شیعیان همچنین شخصیت آقای رئیسی را انقلابی، متدین و دلسوز نظام و انقلاب توصیف کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام رئیسی گزارشی از فعالیت‌های آستان قدس رضوی ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.