زاهدان-معاون عمرانی فرماندار گفت: توسعه هرگونه شبکه آب و برق در حاشیه شهر ممنوع است و در صورت نیاز باید از طریق شهرداری و راه و شهرسازی استعلام های مورد نیاز گرفته شود.

توسعه هرگونه شبکه آب و برق در حاشیه شهر زاهدان ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، عبدالرحمن شهنوازی در دومین جلسه فاقدین انشعابات آب و برق در حاشیه شهر اظهار داشت: متقاضیانی که دارای شرایط واگذاری آب و برق هستند باید طبق نظریه دادستان تعهد محضری مبنی بر عدم ادعای مالکیت دریافت کنند.

وی افزود: اخذ تعهد از متقاضیان در محل ادارات آب و برق صورت میگیرد و به منظور جلوگیری از تحمیل بار مالی به شهروندان، فقط گواهی امضا و اثر انگشت در محضرانجام می شود.

شهنوازی تصریح کرد: انشعابات آب و برق به املاک فاقد اعیانات واگذار نمی شود و املاکی هم که قرار است به آنها انشعابات واگذار شود باید دارای سابقه احداث بیش از پنج سال قدمت ساخت داشته باشند.

شهنوازی بیان کرد: ادارات متولی باید از واگذاری انشعابات آب و برق خانگی به اراضی که دارای چهار دیواری و با احداث بنای جدید باشند، خودداری کنند.

وی همچنین تاکید کرد: دستگاه های متولی آب و برق می بایست از واگذاری انشعاب به املاکی که دارای کاربری های آموزشی، بهداشتی، خدماتی و فضای سبز باشند، خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.