​ایلام- مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان ایلام گفت: طرح خادم یاران حرم رضوی در ایلام همزمان با ورود کاروان زیرسایه خورشید به استان، رونمایی می شود.

همایش خادم یاران حرم رضوی در ایلام برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی اصغر شریفی راد در حاشیه نشست برگزاری جشن های مردمی زیرسایه خورشید در استان ایلام با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه و امام رضا(ع) با بیان اینکه همچون سال های گذشته خادمان حرم رضوی تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید به استان ایلام سفر می کنند، اظهارداشت: امسال نیز با حضور این خدام رضوی برنامه های خوبی همچون حضور در شهرستان های مختلف استان، دیدار با خانواده شهدا خصوصاً شهدای ترور، حضور در نماز جماعت مساجد، ادارات، نهادها و ... برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ مردمی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در پارک چغاسبز ایلام بعنوان بزرگترین برنامه این کاروان برگزار می شود، افزود: یکی از برنامه هایی که برای اولین بار همزمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز برگزار می شود، اجرای طرح خادم یاران است که  تاکنون ۹۰۰ نفر از مردم، جوانان و عاشقان اهل البیت (ع) برای خادمی امام رضا(ع) ثبت نام کرده اند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان ایلام به آموزش این افراد در حرم رضوی و ملبس شدن تعدادی از خادم یاران فعال به لباس خدام بارگاه رضوی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از میان این افراد فعال ترین آنها توفیق خدمت به بارگاه حضرت ثامن الحجج (ع) را خواهند یافت.

علی اصغر شریفی راد یادآور شد: جوانان و افراد علاقمند می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.