تیم فوتبال استقلال درحالی راهی آبادان شد که شرایط منصوریان و تیمش برای رویارویی با صنعت نفت بحرانی است.

گزارش قدس آنلاین از وضعیت قرمز آبی‌ها/ استقلال با بدترین شرایط در آبادان

به گزارش قدس آنلاین، استقلال که با خریدهای زیاد و در اختیار گرفتن ستاره های سابقش انتظارات را بالا برده است، در همین بازی اول به مشکل خورده و بعید است که بتواند از پس صنعت نفت آبادان بربیاید و با دست پر به تهران برگردد. شاگردان علیرضا منصوریان برای دیدار روز جمعه با صنعت نفت عصر پنجشنبه در حالی راهی آبادان شدند که تیم کاملی نبودند.

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی تهران را به مقصد آبادان ترک کرد که برخلاف پیش‌بینی‌های انجام شده، مجتبی جباری در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان قرار نگرفت و همراه این تیم به آبادان نرفت. درحالی استقلالی‌ها جباری را با خود به آبادان نبردند که نام سه بازیکن ملی پوش امیدشان که به دلیل محرومیت جواز حضور در این مسابقه را ندارند در لیست مسافران استقلال به آبادان قرار داشت.

آبی‌ها به این امید مهدی قائدی، سیدمجید حسینی و امید نورافکن را با خود به آبادان بردند تا در صورت لغو محرومیت این سه بازیکن در آخرین ساعات، امکان استفاده از آنها را داشته باشند.

همچنین سرور جباروف هافبک ازبکستانی آبی پوشان که همچون سایر بازیکنان جدید این تیم حضورش در ترکیب در هاله‌ای از ابهام قرار دارد همراه با سایر آبی پوشان راهی آبادان شد.

علیرضا منصوریان که از شرایط تیمش در اولین بازی لیگ هفدهم راضی نیست از مسئولان فدراسیون فوتبال به شدت ناراحت و دلخور است و قصد دارد در بازگشت به تهران این موضوع را از طریق باشگاه پیگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.