۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: 551062

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی به دنبال تخریب من هستند و نمی خواهند اجازه بدهند با آرامش کارم را انجام دهم.

انتقاد تند مهدی طارمی از یک مسئول پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و در هفته اول توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کرده و سه امتیاز را از آن خود کنیم. فولادی ها هیچ موقعیتی روی دروازه ما نداشتند و اگر شرایط بدنی ما بهتر بود می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

وی با انتقاد از یکی از اعضای باشگاه که علیه او و محسن مسلمان شایعاتی را پیش کشیده است، گفت: نمی دانم این شخص کیست که علیه ما در روزنامه ها و سایت ها صحبت می کند و ما را رو در روی هواداران قرار می دهد مگر می شود من برای تیم حاشیه درست کنم؟ دو سال است که تمام تلاشم را می کنم تا تیم موفق باشد اگر به دنبال حاشیه سازی بودم باید تیم را به هم می ریختم. متاسفانه نمی دانم این فردی که در باشگاه است به دنبال چه می گردد.

وی ادامه داد: ما اگر حرف بزنیم جریمه می شویم، لباس بپوشیم جریمه می شویم ما به دنبال حق مان هستیم آیا شما دوستان عزیز اگر پول تان نگیرید به دنبال آن نمی روید؟ ما به دنبال حق مان هستیم نمی دانم چرا به جای دادن حق مان برایمان حاشیه سازی می کنند من و محسن مسلمان دو سال است فیکس تیم هستیم و برای تیم بازی می کنیم و تا به حال هم نشده کم کاری کنیم حتی خود برانکو هم به من گفت تو کم کاری نمی کنی و من به او گفتم اگر ذره ای از من کم کاری دیدی من را از زمین بیرون بکش اما او چنین نظری نداشت.

مهاجم پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد:  تمام این مشکلات به خاطر مسائل مالی است و هر وقت ما درباره مشکلات مالی حرف می زنیم این حرف و حدیث ها به وجود می آید، قهرمان می شویم پول نمی گیریم قهرمان نشویم پول نمی گیریم برای قرارداد ما چند آپشن گذاشته اند چه فایده که برای ما پول نمی شود. تیم استقلال بخشی از مطالباتش را دریافت کرده و بازیکنانش آرامش دارند اما متاسفانه مشکلات ما همچنان پابرجاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به جرات قسم می خورم همین الان که با شما صحبت کردم فردا جریمه خواهم شد ولی مطمئن باشید تمام تلاشم را می کنم تا آن شخصی که علیه ما حاشیه سازی می کند را پیدا کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.