رشت_ امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه گفت: متولیان آموزشی کشور از جمله اموزش پرورش، اصناف و داشگاه ها سبک ایرانی ، اسلامی و دینی را سر لوحه کارها و وظایف خود قرار دهند.

متولیان آموزشی کشور باید سبک زندگی مردم،  اسلامی و دینی باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل پور رضا در خطبه های روز جمعه ۶ مرداد نماز جمعه رشت اظهار داشت: پس از گذشت افزون بر ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز ادارات و نهادها خود را با سبک کار و زندگی ایرانی اسلامی انطباق نداده اند .

وی تاکید کرد : همه نهادهای آموزشی شامل آموزش و پرورش و دانشگاهها و حتی اصناف و هر جایی که بحث آموزش در آن مطرح است بایستی آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و دینی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان این که دشمن با کمک ابزار رسانه با تمام قوا برای تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش می کند متذکر شد: اگر ما برای مقابله با این تهاجم بزرگ فرهنگی برنامه نداشته باشیم ضربه می خوریم .
حجت الاسلام پور رضا در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیکی معرفی دولت جدید یاد آور شد: مردم انتظار دارند دولت خود را خادم ملت بداند ، اطلاعات را به موقع و شفاف در اختیار جامعه قرار دهد به اشتغال و تولید توجه جدی داشته باشد و سیستم بانکداری را که بخش اعظم از آن فاسد و پلید است ، اصلاح کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.