اوضاع باشگاه پرسپولیس در حال بحرانی شدن است و تا پایان هفته جاری رای نهایی پرونده ژوزه اعلام خواهد شد.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ چهارشنبه سیاه در انتظار پرسپولیس/ آوار بدهی از راه می‌رسد

قدس آنلاین - گروه ورزشی: زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بود که مانوئل ژوزه پرتغالی با سروصدای فراوان هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت و هر چند هواداران این تیم امیدوار بودند این پیرمرد پرتغالی بتواند سرخپوشان را به موفقیت های بیشتری برساند اما خیلی زود از سوی مسئولان باشگاه با بدترین شکل ممکن برکنار شد.

ژوزه در حالی کنار گذاشته شد که امدن علی دایی و راه ندادن مرد پرتغالی به تمرین مستندات لازم برای شکایت به فیفا را در اختیار این سرمربی کهنه کار گذاشت و وی پس از بازگشت به کشورش طرح شکایت از پرسپولیس را کلید زد. این ماجرا پنج سال باشگاه پرسپولیس را سرگردان کرد و حالا نزدیک به صدور رای است.

هر چند باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا مانع از صدور این رای شود اما در نهایت جمعه شب رای سه دستیار مانوئل ژوزه اعلام شد و باشگاه ایرانی محکوم به پرداخت 430 هزار دلار در وجه این سه مربی شد. 

اما این پایان ماجرا نیست و آوار اصلی بدهی باقی مانده که قرار است بزودی سر پرسپولیس خراب شود. خبرنگار قدس آنلاین کسب کرد نهایی پرونده مانوئل ژوزه تا پایان هفته جاری و احتمالا روز چهارشنبه اعلام خواهد شد که براساس آن سرخپوشان مجبور به پردداخت مبلغی حدود 6 میلیارد تومان خواهند شد که با احتساب مبلغ دستیاران وی به بیش از 7 میلیارد تومان خواهد رسید.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس با تلویزیون هم به خاطر اسپانسر و سامانه باشگاه به مشکل خورده و طاهری در آخرین حضوری که روز پنجشنبه در تلویزیون داشت حاضر به ادامه گفتگو نشد و به خاطر همین مشکلات استودیو را ترک کرد.

با این شرایط پرسپولیس روزهای سختی را سپری خواهد کرد و به نظر می رسد اگر کمک وزارت ورزش و یا دولت نباشد این تیم با خطر کسر امتیاز و جریمه های دیگر مواجه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.