اهواز- تنیس باز اهوازی با اشاره به کسب مدال نقره در مسابقات جهانی آسیایی اندونزی در سال گذشته گفت: هدف بعدی خود کسب سهمیه ۲۰۲۰ ترکیو است.

هدف بعدی من کسب سهمیه ۲۰۲۰ ترکیو است

یوسف بچاری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه سطح مسابقات جهانی تنیس روی میز کره جنوبی بالا بوده است، اظهار کرد: در این رقابت ها تمامی قهرمانان از کشورهایی همچون هلند، آلمان، مصر و آمریکا حضور یافتند.

وی گفت: به دلیل مسافت راه و خستگی این مسیر نتوانستیم به حد مطلوب بازی کنیم.

پینگ پنگ باز معلول خوزستانی با اشاره به اینکه در مسابقات تنیس روی میز کلاس نشسته سوم جهان شدیم ولی در بخش ایستاده نتوانستیم با حضور ۶ ورزشکار مقامی کسب کنیم، عنوان کرد: بنده در این مسابقات موفق به کسب سهمیه چاکارتا ۲۰۱۸ شدم. همچنین سال گذشته هم نائب قهرمان مسابقات آسیا در اندونزی شدم.

نائب قهرمان مسابقات آسیا در اندونزی هدف بعدی خود را، مسابقات قهرمانی  ۲۰۲۰ پارالمپیک عنوان کرد و گفت: اکنون دارنده ی رنکینگ ۳۰ جهان هستم.

بچاری همچنین ادامه داد: اگر بتوانم جایگاه خود را تا رتبه ۲۰ ارتقاء دهم،  می توانم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز بدست بیاورم.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ سال است که ورزش تنیس روی میز ایستاده بازی می کند اظهار کرد: تا کنون در مسابقات مختلف ۸ مدال طلا کشوری کسب کردم. سال گذشته نفر اول ایران شدم و همچنین ۵ سال است که عضو تیم ملی و دارنده مدال نقره آسیا اندونزی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.