گناباد-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در راستای ارج‌نهادن به خیرین و نیکوکاران، نام تمام مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان به نام واقفان آنها تغییر می یابد.

نام مراکز بهداشتی درمانی گناباد به نام واقفان آنها تغییر می یابد

به گزارش قدس آنلاین، رضا احمدی صبح شنبه در مراسم رونمایی از تابلو نوشته‌ای به یاد بود زنده یاد  «آخوند ملا محمد جویمندی» در بیمارستان علامه بهلول این شهرستان اظهار داشت: در راستای ارج‌گذاری به خیران و نیکو کاران، تمام مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان به نام واقفان آنها تغییر می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت برای سامان‌دهی و جهت‌دهی خیرین به سمت نیازهای درست درمانی بهداشتی این شهرستان تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر، برای تجهیز پزشکی و آزمایشگاهی  بیمارستان علامه بهلول نیازهایی موجود است که از خیرین محترم در خواست می‌شود در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی گناباد کمک کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه گرچه بسیاری از تجهیزات پزشکی این بیمارستان تازه افتتاح شده، نو و جدید هستند، اما با این وجود، نیازهایی وجود دارد، متذکر شد: تجهیزات مربوط به دیالیز از بیمارستان 22 بهمن به بیمارستان علامه بهلول انتقال یافته و بدون مشکل نیستند، بنابراین، از خیرین در خواست می‌شود در خرید دستگاه‌های جدید، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گناباد را کمک کنند.

وی بیان کرد: هر خیری که به تجهیز هر کدام از بخش‌های بیمارستان کمک کند، همان بخش به نام او نام‌گذاری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.