کمیته فوتسال آسیا با ریاست علی کفاشیان بر لزوم پیاده سازی مجوز حرفه‌ای سازی فوتسال در باشگاه‌ها تاکید کرد.

تصمیمات مهم کفاشیان و کمیته فوتسال AFC/ چین تایپه میزبان شد

به گزارش قدس آنلاین،  جلسه کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در ویتنام برگزار و در این جلسه بر لزوم حرفه ای سازی باشگاه های فوتسال در سراسر قاره آسیا برای پیشرفت این رشته تاکید شد.

هدف سیستم صدور مجوز حرفه ای ارتقا و پیشرفت فوتسال و کیفیت این رشته در آسیا است و ابتدا در لیگ های داخلی و سپس در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا اعمال خواهد شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص نوشت: علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا آغازکننده سومین جلسه این کمیته در هوشی‌مینه ویتنام بود.

در این جلسه چین تایپه به عنوان میزبان مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این تصمیم بر اساس تعهد کمیته فوتسال آسیا برای توسعه فوتسال در کشورهای جدید گرفته شده است.

همچنین بعد از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره فوتسال جام ملتهای بانوان در مالزی در سال ۲۰۱۵، دومین دوره این مسابقات در سال ۲۰۱۸ در کشور تایلند برگزار شود.

تصمیم مهم دیگر کمیته فوتسال آسیا مربوط به مسابقات زیر ۲۰ سال بر می گردد. این کمیته مصوب کرد تمام تیم های خواهان حضور در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در سال ۲۰۱۹، باید در مرحله مقدماتی حضور یابند؛ درست همانند نسخه ای که AFC برای فوتسال جام ملتهای بزرگسالان آسیا از امسال پیاده می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.