رییس سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران نسبت به وضعیت درختان خیابان ولی عصر(عج) هشدار داد.

وضعیت درختان خیابان ولی عصر(عج) خطرناک است/درختان خشک به۹۰۰ رسید

به گزارش قدس آنلاین، چندی پیش مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با تشکیل جلسه ای در شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حفظ و نگهداری درختان خیابان ولیعصر(عج) گفت: امروز درختان خیابان ولیعصر (عج) در شرایط خوبی نیستند؛ دلایل زیادی این شرایط را ایجاد کرده است که باید برطرف شوند به طوری که درختان آفت خورده در خیابان ولیعصر (عج) باید قطع شوند.

چمران اعلام کرد: سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به خطرناک بودن وضعیت برخی از درختان بر ضرورت قطع آنها تاکید کرده است که شهرداری باید دراین خصوص اقدام کند؛ البته این اقدام نباید در شب انجام شود بلکه باید دلایل قطع آن برای شهروندان به صورت مشخص بیان شود.

همچنین مختاری، رییس سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در خصوص دلایل ضعیف شدن و یا از بین رفتن درختان این خیابان اظهارکرد: برای شناسایی راهکار عبور از این مشکلات ، مشاوری خارجی به کارگیری شد و این مشاور مطالعات فراوانی را بر روی شرایط  کنونی انجام داد که یکی از نتایج آن شناسایی مشکلات مختص درختان بود.

وی تاکید کرد: امروز وضعیت درختان خیابان ولیعصر(عج) خطرناک است و ممکن است در اثر طوفان در شهر تهران آسیبی از جانب این درختان به شهر برسد.

مختاری اعلام کرد: هم اکنون ۹۰۰ درخت در این خیابان خشک ونیمه خشک است و برطرف کردن شاخه های خشک آنها درحال انجام است .

بهار دو سال پیش بود که راهکارهای متعددی برای آفت کشی در نظر گرفته شد اما گویا حشراتی که به جان چنارها افتاده بود جان سخت تر از آن بودند که با این راهکارها از جان درختان چنار بروند. به طوری که حالا درون بعضی از این درختان خالی است؛ چنارهای خیابان ولیعصر ایستاده مرده اند و با بادی بر زمین می افتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.