عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: احمق‌هایی که به تخریب ولایت‌فقیه می‌پردازند بدانند که عزت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی ایران با ولایت‌فقیه زنده است و هر کسی که ولایت‌فقیه را تخریب کند قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند.

دنیا امام خامنه‌ای را رهبری دوراندیش می‌شناسد/هر کسی که ولایت‌فقیه را تخریب کند قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی در مراسم تجلیل از مقام امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان شرقی که در امام‌زاده سید علی(ع) شهرستان اهر برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل فرمودند آذربایجان دین خود را به انقلاب اداء کرد و مقام معظم رهبری هم فرمودند آذربایجان سر ایران است که این دو تعبیر هر دو درست است.

وی با اشاره به اینکه فتنه پیشه‌وری‌ها در آذربایجان، فتنه دینی بود که آذربایجان با ایستادگی و مقاومت به کمونیست‌ها تودهنی زده و فراری داده است، افزود: ما مقاومت مردم و علما و وحشی‌گری‌های کمونیست‌ها را در تاریخ خوانده‌ایم ولی هنوز هستند کسانی که آن وقایع را از نزدیک دیده‌اند ولی هر چه بود در تاریخ آذربایجان ماندگار شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آذربایجان شرقی و تبریز جزو استان‌هایی بود که آتش انقلاب را شعله‌ور کرد، در ۲۹ بهمن و اربعین شهدای قم آذربایجانی‌ها به صحنه آمده و در برابر تانک و گلوله پهلوی جانانه ایستاد که این اربعین‌ها موجب پیروزی انقلاب اسلامی‌شده است.

آیت‌الله خاتمی بابیان اینکه ما سه علّامه بزرگ در طول تاریخ داشته‌ایم و هر سه آن‌ها از آذربایجان شرقی بوده‌اند، گفت: جوانان آذربایجانی، طلبه‌های جوان و عموم مردم غیور بدانند که پیشینه تاریخی آذربایجان شرقی افتخار شماست و این پیشینه را به‌طوری ادامه دهید که تاکنون ادامه داده‌اید.

وی با ذکر اینکه دشمنان ملت ایران پا در یک کفش کردند تا این نظام اسلامی را براندازند، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند تا این مسیری که ملت با رهبری امام خمینی(ره) شروع‌ کرده و اکنون در اوج قرارگرفته است با " براندازی نرم " با این انقلاب مقابله کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مقام معظم رهبری زمانی تهاجم فرهنگی را مطرح کردند، رهبری فضای مجازی و سایت‌های ضد دین و انقلاب را می‌دید و ایشان فتنه‌ها را پیش‌بینی می‌کردند.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچون آمریکایی‌ها از تهدیدات سخت هم بدشان نمی‌آید، بیان داشت: بوش پسر، بوش پدر، کلینتون، اوباما و ترامپ رئیس غیر متعارف و روانی آمریکا هم می‌گوید گزینه‌ها روی میز است و این‌ها بدشان نمی‌آید برخوردهای سخت را هم مزمزه کنند و هر روزی که از عمر انقلاب اسلامی سپری می‌شود کینه آمریکایی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت تهران تمامی توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران را برای براندازی نظام عنوان کرد و گفت: بنده به‌صراحت می‌گویم که نخواهند توانست نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند چراکه دست مردم و دست پنهانی پشت سر انقلاب اسلامی وجود دارد اجازه نمی‌دهد این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال به‌پاس وفاداری ملت ایران انقلاب اسلامی را نگه‌داشته است، بیان کرد: در مواجهه با توطئه‌ها رهبری نقش اول را دارد، رهبری مقتدر، مجاهد، رزمنده، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده بعد از انقلاب و جانباز داریم به‌طوری که دنیا مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را رهبری دوراندیش می‌شناسد و ما با این سرمایه‌ای که داریم چشممان روشن است که نخواهند توانست آسیبی برسانند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: برخی‌ها در فضای مجازی و سایت‌هایی که نم‌نم سایش ولایت‌فقیه را در پیش‌گرفته‌اند اگر بفهمند، چنین نمی‌کنند، همان احمق‌هایی که به تخریب ولایت‌فقیه می‌پردازند بدانند که عزت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی ایران با ولایت‌فقیه زنده است و هر کسی که ولایت‌فقیه را تخریب کند قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.