رشتخوار - فرماندار رشتخوار با دعوت از سرمایه گذاران در حوزه صنعتی گفت: مسئولان و فرمانداری رشتخوار برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنعت و کشاورزی فرش قرمز پهن کرده و از آنان حمایت می کنند.

حمایت از سرمایه گذاری در رشتخوار  در دستور کار مسئولان قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، خالقداد عرب روز یکشنبه در جمع مسئولان اجرایی رشتخوار  گفت: بحث بیکاری به عنوان اساسی ترین مشکل روز جوانان در این شهرستان و کشور، است و رشتخوار با فراهم بودن شرایط خصوصا در حوزه صنعتی با فراهم شدن زیر ساخت های شهرک صنعتی در رشتخوار آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

 فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره به موانع زیاد موجود بر سر راه سرمایه گذران بخش خصوصی، گفت: در بحث استعلامات نَفَس سرمایه گذار گرفته می‌شود که این موانع باید از مقابل پای سرمایه‌گذار برداشته شود.

وی با تاکید بر فراهم بودن شرایط سرمایه گذاری و حمایت از آنها  در این شهرستان یادآوری کرد: باید برنامه‌ای اتخاذ شود، تا اختیارات استعلامات و رفع موانع سرمایه گذران از استان ها به شهرستان ها داده شود، که بتوانیم تسریع روند سرمایه‌گذاری شرایط لازمه را فراهم و با بستر سازی مناسب شهرستان‌هایی همچون رشتخوار را به کارگاه‌های تولیدی در کشور تبدیل کنیم.

شایان ذکر است که حدود ۱۰ سال است از سرمایه گذاری مجتمع های فولادی و برخی شرکت ها در شهرک صنعتی رشتخوار علیرغم سرمایه گزاری میلیاردی  می گذرد اما به دلیل سنگ اندازی های ادارات هنوز چراغ صنعت در این شهرستان خاموش است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.