بردسکن- رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از مراسم استقبال دوندگان جاده ولایت در صبح ۱۰ مردادماه در دهستان درونه دروازه خراسان رضوی خبرداد.

دوندگان جاده ولایت ۱۰ مردادماه وارد دروازه خراسان رضوی می شوند

محمد دانشور ثانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بیست و سه دونده از ۲۸ تیرماه کار خود را از مرز شلمچه در میان بدرقه مسولین استانهای خوزستان و خراسان رضوی و جمعی از ورزشکاران خرمشهر پس از قرائت زیارت عاشورا و برنامه افتتاحیه آغاز کردن  و  با عبور از ۶ استان خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ،فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی و ۴۵ شهر  در دهم مردادماه  وارد دروازه خراسان رضوی شهرستان بردسکن  می شوند.

وی عنوان کرد:  این دوندگان در هشتمین سال پیاپی مسیر ۲۳۰۰ کیلومتری شلمچه تا مشهد مقدس را خواهند دوید و در شب میلاد حضرت امام رضا به بارگاه آن حضرت مشرف خواهند شد. وی حرکت فرهنگی ورزشی دوندگان جاده ولایت را درراستای اشاعه فرهنگ  رضوی و  احیاء جاده ولایت مسیر حرکت امام رضا (ع) بیان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن آمادگی  شهرستان را برای برگزاری و استقبال از دوندگان جاده ولایت اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و جلسات هماهنگی و برنامه ریزی تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده است و امید است خادمین خوبی برای دوندگان جاده ولایت که حامل پرچم  حرم رضوی هستند  باشیم.

 وی افزود: مراسم استقبال از این عزیزان ۱۰ مردادماه در مرکز دهستان درونه با حضور جمعی از مسولان  و مردم برگزار می شود و سپس ظهر  همان روز در محل بقعه متبرکه امامزاده سید هاشم انابد  حضور پیدا خواهند کرد.  رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: مراسم استقبال از ورزشکاران جاده ولایت  ساعت ۶ بعدازظهر  ۱۰ مردادماه در محل گلزار شهدای شهر بردسکن با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.