شهرکرد-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره از جمله جشنواره‌هایی است که به منظور تولید کتاب برای نسل‌های آینده و در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند.

جشنواره رضوی به سمت  تولید کتاب برای نسل‌های آینده حرکت می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد کارگران دهکردی ظهر یکشنبه در اختتامیه دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی ویژه کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آوردگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره شخصیت، معارف امام رضا (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی افزود: این جشنواره پانزدهمین سری از جشنواره های امام رضا (ع) بود که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد امام رضا (ع) با موضوع ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد:این جشنواره از جمله جشنواره‌هایی است که به منظور تولید کتاب برای نسل‌های آینده و در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند.  
کارگران دهکردی خاطر نشان کرد:پس از پایان فراخوان، ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در دو بخش کتاب تولید شده و آماده چاپ توسط داوران، ارسال شد.
وی افزود: سال گذشته  در این جشنواره، ۱۴ عنوان کتاب با تیراژ دو هزار جلد و با چاپ ۲۸ هزار نسخه در کشور توزیع شد
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.