شهرکرد-رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت پروژه پرورش ماهی در قفس شهرستان اردل ۷۰۰ تن ماهی قزل آلا تولید می‌شود و برای ۲۷۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

راه اندازی هفت پروژه پرورش ماهی برای ۲۷۰ نفر اشتغالزایی کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ذبیح الله غریب روز یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان شیلات کشور و استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از مجموع این ۱۰ پروژه هشت پروژه در شهرستان اردل و دو پروژه نیز در شهرستان کیار و لردگان بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۷ طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان اردل افزود:  در هفت پروژه پرورش ماهی در قفس شهرستان اردل ۷۰۰ تن ماهی قزل آلا در قفس تولید می‌شود و برای ۲۷۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۲۹ مزرعه پرورش ماهی و ۱۰ مزرعه ماهی سردآبی با تولید بیش از ۲۰ هزار تن ماهی سرد آبی در سطح استان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان هفت کارخانه فرآوری به ظرفیت ۱۴ هزار و ۶۰۰ تن و ۱۰ کارخانه خوراک آبزیان به ظرفیت ۱۷۱ هزار و ۳۰۰ تن در سال، فعال هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد تولید آبزی پروری در سال گذشته بیان کرد: در سال ۹۵، با ۴۰۴ مزرعه پرورش ماهی ۲۳ هزار و ۴۴۷ تن و همچنین عملکرد تسهیلات در بخش اقتصاد مقاومتی دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده و اعتبارات تملکی میزان ۴۲ درصد به مبلغی بالغ بر ۱۶۶ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.