۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 551607

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح دلایل عدم ثبت قراردادش با این تیم اعلام کرد که به‌زودی با آبی‌پوشان قرارداد خواهد بست.

به زودی با باشگاه استقلال قرارداد می بندم

به گزارش قدس آنلاین، حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان تیم استقلال در گفت و گو با فارس در خصوص اینکه چرا تاکنون قراردادش را با آبی‌پوشان ثبت نکرده است، گفت: مسئله، مسئله چندان مهمی نیست که آنقدر بزرگ شده است. من قبل از اردوی ارمنستان نشستی را با اقای افتخاری، توفیقی و منصوریان داشتم و در مورد توافقات گذشته و مطالباتی که از سالهای قبل از استقلال داشتم با هم حرف زدیم.

وی افزود: افتخاری در آنجا اعلام کرد که بعد از پایان اردو نشستی را برگزار می‌کنیم و همه چیز حل می‌شود اما فرصت برگزاری آن جلسه پیش نیامد. من ۲۵۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال از قبل طلبکار هستم و در این مورد با آقای افشارزاده صحبت کرده بودم اما وقتی او از مدیرعاملی استقلال کنار رفت باید با آقای افتخاری توافق می‌کردم که هنوز فرصت برگزاری چنین جلسه‌ای میسر نشده است، خودتان هم می‌بینید در تمرینات و بازی‌ها شرکت می‌کنم و ان‌شاالله تا قبل از بازی با صنعت نفت قرارداد من هم ثبت خواهد شد.

بابازاده درخصوص دلایل شکست آبی‌پوشان در هفته اول لیگ گفت: ما انتظار داشتیم که در آبادان شرایط سختی را تجربه کنیم ولی اتفاقاتی رخ داد که کار ما را سخت‌تر کرد. در بیشتر تمرینات دو مدافع وسط و ۳ هافبک دفاعی مصدوم ما حضور نداشتند و ما در خط هافبک با زوج چشمی و نورافکن و در خط دفاع با زوج منتظری و حسینی کار می‌کردیم. وقتی نورافکن و حسینی محروم شدند تغییرات در تیم ما اجباری شد و نشد که تاکتیک‌های مد نظر تیم پیاده شود. مطمئن باشید در بازی‌های آینده استقلال شرایط بهتری خواهد داشت و نتایج خوبی می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.