شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه دولت دچار مشکلات نقدینگی می باشد اما در بخش شیلات و بسته بندی اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده است.

اقدامات بسیار مطلوبی در بخش شیلات انجام شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان شیلات کشور عنوان کرد: با وجود اینکه کمبود بارش و خشکسالی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد اما مدیران استانی با برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح تولید محصولات خود را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت دچار مشکلات نقدینگی می باشد اما در بخش شیلات و بسته بندی اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده که در این راستا برای استان ارزش افزوده قابل توجهی به ارمغان آورده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بخش اشتغال و توسعه اقتصادی اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان توسط هئیت دولت به تصویب رسید افزود: با توجه به مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان استان از این رقم تخصیص داده شده در حوزه اشتغال و توسعه اقتصادی سهم استان میزان ۴.۲۱ درصد می‌باشد.

سلیمانی تصریح کرد: در دو دهه گذشته مجوزهایی در راستای احداث پرورش ماهی گرفته شده اما اقدامی انجام نشده و سبب ایجاد بازار مصنوعی شده است و همچنین مجوز و آب نیز بلوکه شده که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.