۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 551615

مدیر بخش صادرات شرکت جیووا تأکید کرد که این شرکت هیچ تفاهمی با فدراسیون فوتبال ایران نداشته و همچنان در خصوص این پرونده مدعی است.

«جیووا» صحبتهای علی کفاشیان را تکذیب کرد!

به گزارش قدس آنلاین، سعید یحیایی، مدیر بخش صادرات شرکت جیووای ایتالیا در خصوص اظهارات علی کفاشیان مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ایران با شرکت جیووا تفاهم کرده و دیگر ادعایی ندارد، گفت: این موضوع که از سوی آقای کفاشیان مطرح شده است، اصلاً حقیقت ندارد و ما تفاهمی با فدراسیون فوتبال ایران نداشتیم. تازه این هفته با وکلای خود تفاهم کردیم که دوباره شکایت‌مان را به جریان بیاندازیم.

وی در خصوص به جریان انداختن دوباره شکایت شرکت جیووا از فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: به دلیل استفاده نشدن از برند جیووا از سوی تیم ملی فوتبال ایران طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال این کشور و البته ضربه زدن به اعتبار شرکت‌مان، شکایتی از فدراسیون فوتبال ایران داشتیم. چند ماه پیش چند نامه از سوی علی کفاشیان و محمد درخشان به شرکت جیووا آمد که وکلای ما گفتند بهتر است فرصت بدهیم تا بلکه بتوانیم در خصوص این پرونده آشتی کنیم. به همین دلیل مقابل شکایت‌مان در دادگاه را گرفتیم و تا این هفته هم صبر کرده بودیم، اما وقتی دیدیم خبری از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نیست، از وکلای خود خواستیم به دادگاه بروند و بار دیگر پرونده را پیش ببرند.

مدیر بخش صادرات شرکت جیووا با اشاره به صحبت‌های کفاشیان به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و البته مسئول رسیدگی به پرونده جیووا در این فدراسیون تصریح کرد: از سوی فدراسیون فوتبال ایران نه کسی به ما نامه‌ای داده است و نه تفاهمی داشتیم. این‌طور که کفاشیان می‌گوید نیست و چرا ما نباید مدعی باشیم؟ نزدیک به یک میلیون یورو به فدراسیون فوتبال ایران جنس داده‌ایم که علاوه بر خسارت این لباس‌ها، به دنبال خسارت لغو قرارداد هم هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.