سرمربی منچستریونایتد پاسخ صحبت‌های آنتونیو کونته را داد و البته تایید کرد که فلاینی در یونایتد می‌ماند.

یک اظهار نظر عجیب دیگر از ژوزه مورینیو/ دوست ندارم کچل کنم و جواب کونته را بدهم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در دیداری دوستانه موفق شد با سه گل حریفش والرنگا نروژ را شکست دهد. دیداری که در کشور نروژ برگزار شد و اولین بازی شاگردان آقای "خاص" بعد از اتمام اردوی آمریکا بود.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از پایان این مسابقه درباره حضور ماتیچ و ماندن فلاینی در این تیم گفت‌: من منتظر خبر حضور ماتیچ در تیم هستم. این را به خوبی می‌دانم که اگر یک بازیکنی خیلی خیلی بخواهد به تیمی برود، احتمال انتقال خیلی بالا می‌رود و ماتیچ هم بسیار زیاد علاقه دارد تا به جمع ما بپیوندد. به همین دلیل ما شانس بسیار زیادی برای حضور او در تیم داریم،  ولی تا چیزی در فوتبال قطعی نشود، نمی توانیم بیش‌تر در مورد آن صحبتی کنیم. من در فوتبال چیزهای زیادی دیده ام که به یک‌باره تغییر کرده‌اند و به همین خاطر بیش‌تر درباره ماتیچ صحبت نخواهم کرد. فقط این را می‌گویم که او علاقه زیادی به حضور در جمع ما دارد.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌هایش درباره احتمال پیوستن مروان فلاینی به گالاتاسرای، گفت‌: به نظرم برای سران گالاتاسرای راحت‌تر خواهد بود اگر بخواهد به جای فلاینی من را بگیرد. بهتر است آن‌ها فلاینی را فراموش کنند، چون او اهمیت زیادی برای تیم من دارد.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی که رابطه چندان خوبی با ژوزه مورینیو ندارد و دو طرف هر از گاهی از خجالت هم در می‌آیند، چندی پیش گفته بود که امیدوار است سرنوشت مورینیو برای او تکرار نشود و بعد از قهرمانی اخراج نشود که سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به آن، گفت‌: من خیلی برای آنتونیو جواب دارم و می‌توانم جواب‌های زیادی به او بدهم  ولی اصلا قصد ندارم خودم را کچل کنم تا به صحبت درباره حرف‌های او بپردازم.

منچستریونایتد باید بعد از بازی که با والرنگا داشت، اکنون خودش را آماده دیدار با سامپدوریا می‌کند که آخرین بازی شیاطین سرخ در رقابت‌های دوستانه پیش فصل خواهد بود و سپس مردان ژوزه مورینیو خودشان را آماده خواهند کرد تا به دیدار رئال مادرید در سوپرکاپ بروند. دیداری  که قرار است در کشور مقدونیه و در ورزشگاه فیلیپ دوم برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.