مشهد- همزمان با ایام دهه کرامت رضوی، جمعی از بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم مطهر رضوی تشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، با اشاره به این خبر عنوان کرد: این گروه ۴۷ نفره از موسسه توانبخشی نگین و به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد، به پابوسی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مشرف شدند.

مصطفی خاکسار قهرودی، بیان کرد: این گروه از زائران به مدت سه روز، از خدمات رفاهی و فرهنگی که برای آنان تدراک دیده شده است، بهره‌مند شدند. اسکان، سه وعده غذا و بهرهمندی از برنامههای فرهنگی و زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: همزمان با ایام خجسته دهه کرامت رضوی، طرح تشرف زائران زیارت اولی و کسانی ‌که سال‌ها از زیارتشان می‌گذرد و به تازگی توفیق زیارت نصیبشان نشده است، اجرا می‌شود. در این طرح بیماران خاص، معلولان و افراد سالمند از سراسر کشور به بارگاه منور رضوی مشرف میشوند.

قهرودی خاطرنشان کرد: دفاتر استانی آستان قدس رضوی در راستای منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری و با رویکرد کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه و ترویج فرهنگ رضوی در تمام استان‌های کشور افتتاح شده است، به همین منظور در راستای خدمت به محرومان و تسهیل زیارت زائران حضرت رضا(ع) و توانمندسازی اقشار ضعیف، هشتمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد افتتاح شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه راه‌اندازی این دفاتر زمینه ارتباط فعال و موثر بخش‌های مختلف به ویژه مدیریت خدمت به محرومان را به وجود آورده است، گفت: آستان قدس رضوی امیدوار است با راه‌اندازی دفاتر استانی بتواند بیش از پیش در یک «برد ملی» گام بگذارد و با انگیزه معنوی و اعتقادی و بسیج کردن امکانات دفاتر استانی در خدمت زائران حضرت رضا(ع) در تمامی اقصی نقاط ایران اسلامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.