ساری- دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران گفت: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید برای دهمین سال پیاپی با حضور ۳ گروه کاروان خدام حرم مطهر رضوی با شعار «یاعلی بن موسی الرضا به تو اقتدا می کنم» در مازندران حضور می یابند.

۱۲ شهر مازندران میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شوند

به گزارش قدس آنلاین، پیروز شمشیربند با تاکید بر اینکه جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، تنها یک جشن نیست بلکه اتصال دلهای نورانی شیعیان و حتی اقلیت‌های مختلف به آستان حضرت ثامن الحجج(ع) است، تصریح کرد: اعزام کاروان‌های زیر سایه خورشید برای برگزاری جشن‌های مردمی سالگرد میلاد امام رضا(ع) از سال ۱۳۸۷ با هدف فراگیری این جشن‌ها در سطح ملی و بین المللی آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران مهم ترین هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خدمت به مردم استان در راستای تقویت فرهنگ زیارت از راه دور و ایجاد شور و نشاط معنوی دانست و اظهار کرد: امسال ۱۲ شهرستان میزبان خدام رضوی هستند و کاروان زیر سایه خورشید در بیش از ۱۵۰ برنامه  است حضور خواهند داشت.

شمشیربند از اهداف دیگر برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ترویج شعائر و تقویت محبت اهل‌بیت(ع) در بین اقشار مختلف مردم و گسترش و توسعه حرم معنوی امام رضا(ع) در سراسر کشور اعلام کرد و گفت: کاروان «زیر سایه خورشید»   مقصد و هدف خود را بازدید از مکان های قرار می دهد که افراد امکان تشرف به حرم امام رضا(ع) را به دلایل شرایط جسمانی و یا عوامل مختلف دیگر نداشته باشند.

وی از حضور کاروان ها در نقاط دور دست، بیمارستان ها، خانه سالمندان و زندان ها خبر داد و به راه اندازی کمپین «یک جهان مهربانی» اشاره و اذعان کرد: برنامه های کاروان های زیر سایه خورشید در این کمپین اطلاع رسانی می شود و با ارسال عدد ۸ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸ لینک پیوستن به کمپین را می توان دریافت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.