سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: عکس‌العمل عادل غلامی شایسته تیم ملی نیست و در واقع این بازیکن خودش تمرین تیم ملی را ترک کرد.

انتقاد کولاکوویچ از رفتار بازیکن تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ درباره اقدام عادل غلامی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال گفت: روز گذشته تمرینات به طور معمول در حال برگزاری بود که ناگهان اواخر تمرین بین عادل غلامی و یکی از بازیکنان درگیری لفظی پیش آمد که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ شد و سپس ناگهان غلامی لباسش را درآورد و زمین را ترک کرد.

وی تصریح کرد: چنین اتفاقاتی همیشه در ورزش پیش می‌آید و اصلاً دلیل این دعواها هم مهم نیست. اما عکس‌العملی که از عادل غلامی سر زد، شایسته تیم ملی نیست. این رفتار در حد یک بازیکن در رده ملی نیست. از رفتار وی اینگونه تعبیر می‌شود که وی قصد بازی در تیم ملی را ندارد. در واقع غلامی خودش تیم ملی را ترک کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: رفتار غلامی بسیار اشتباه بود. من به او به عنوان یک انسان و یک بازیکن احترام می‌گذارم، اما قبل از هر چیز برای تیم ملی ایران و زندگی کاری خود در ایران احترام قائلم. اینجا تیم ملی والیبال ایران است.

وی افزود: در دوران مربیگری‌ام همیشه سعی بر درک رفتار بازیکنان دارم اما این رفتار غلامی اشتباه بزرگی بود که مرتکب شد. او حتی به تذکرات من هم توجه نکرد و سعی نکرد این موضوع را حتی با من درمیان بگذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره جایگزین عادل غلامی در تیم ملی والیبال گفت: در پست مدافع میانی، بازیکنانی هستند که جایگزین او شوند. علی شفیعی یکی از این بازیکنان هست که برای او مقدمات سفر به ترکیه را فراهم می‌کنیم.

کولاکوویچ درباره مدت محرومیت عادل غلامی از تیم ملی و امکان دعوت در سال‌های آینده گفت: ترجیح می‌دهم فعلاً در مورد آینده حرف نزنم چون آینده برای هر کسی مبهم است. نکته قابل تامل برای من این است که معنای این رفتار او چه بوده است؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.