شهرکرد- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۳۸۴ کلینیک مددکاری در کشور فعال است که بیشتر مددکاران این بخش دارای مدرک فوق تخصص مقابله با آسیب های اجتماعی هستند.

۳۸۴ کلینیک مددکاری در کشور فعال است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب الله مسعودی فرید ظهر دوشنبه در سفر به شهرکرد در همایش دختران حمایت های روانی اجتماعی، توسعه پایدار اظهار داشت: سال ۹۵ تعداد ۱۹۷ مرکز اورژانس اجتماعی در کشور راه اندازی و تا پایان سال جاری ۱۴۰ مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های کشور راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مرکز اورژانس اجتماعی در بخش های مختلف اعم از همسرآزاری کودک‌آزاری و فرار از منزل به افراد ارائه خدمت می‌دهد و مردم می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۲۳ با مسئولین مربوطه ارتباط داشته باشند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۸۴ کلینیک مددکاری در کشور فعال است که بیشتر  مددکاران این بخش دارای مدرک فوق تخصص مقابله با آسیب های اجتماعی هستند.

مسعودی فرید تصریح کرد: در سطح کشور ۱۶۵ پایگاه خدمات اجتماعی و ۵۰۰ پایگاه سلامت اجتماعی فعال هستند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی برنامه های مطلوب و اقدامات خوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده است، افزود: یکی از مهم ترین اقدامات بهزیستی حفظ سلامت اجتماعی است که در حال تدوین نظام جامع ارائه خدمات اجتماعی هستیم که برای توانمندسازی بانوان و دختران کشورمان جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.