شهرکرد- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش توانبخشی حدود ۳۲ هزار معلول در سطح استان شناسایی شده که از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ نفر از آنها مستمری بگیر و از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

۵۷۰۰ نفر از معلولین چهارمحال و بختیاری مستمری بگیر بهزیستی هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد میرزائی ظهر دوشنبه در همایش دختران حمایت های روانی اجتماعی و توسعه پایدار اظهار داشت: بهزیستی چهارمحال و بختیاری به ۹۰۰ کودک چند قلو خدمات مورد نیاز و لازم را ارائه می‌دهد و همچنین دو هزار و ۸۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش دارد.

وی گفت: در بخش توانبخشی حدود ۳۲ هزار معلول در سطح استان شناسایی شده که از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ نفر از آنها مستمری بگیر و از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد چهار هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات مراکز توانبخشی استفاده می‌کنند و همچنین در حوزه مشارکت ۷۰۰ مرکز توانبخشی موسسه خیریه NGO در سطح چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

میرزائی با بیان اینکه ۹۴ درصد فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است، خاطر نشان کرد: در بخش مسکن روستایی چهارمحال و بختیاری در سطح کشور رتبه نخست را از آن خود کرده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سال گذشته در بخش اشتغال تعهد بهزیستی استان ۹۷۷ بوده است که با وجود کمک های سازمان با تسهیلات با سود کم بهره یک هزار و ۴۰۰ شغل ایجاد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.