رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حاشیه سازی نیروهای فرامنطقه ای در آبهای جنوبی کشور تاکید کرد: مطابق قانون با هر گونه حضور در آبهای سرزمینی ایران برخورد می کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد باقری در بازدید از مناطق مرزی شرق کشور اظهارداشت: دشمن بیش از هر زمان دیگر می داند که ایران در اوج اقتدار نظامی است و از این مساله به شدت نگران است اما ما با تمام توان مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: دشمن در منطقه در حال وارونه نشان دادن چهره اسلام و ایجاد اسلام هراسی در جهان است و می خواهد از چهره رئوف اسلام چهره ای خشن ارائه دهد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: تحرکات نیروهای فرامنطقه ای در آبهای سرزمینی ما غیرقانونی است و طبق قانون و بر اساس اصل اقتدار به آن ها اخطار می دهیم و از این تحرکات جلوگیری می کنیم.

وی در خصوص حاشیه سازی این نیروهای  گفت: ادعای این نیروها درباره عکس العمل ما در راستای همان اهداف توسعه طلبانه، باطل است و جایگاه قانونی ندارد.

وی  به تحرکات گروهک های تحت حمایت استکبار در آن سوی مرز اشاره کرد و گفت: ضرورت توجه جدی تر پاکستان به این تحرکات احساس می شود.

وی  بیان کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده، به زودی شاهد حضور بیش از پیش ارتش پاکستان در مرزهای مشترک خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، دولت و مردم پاکستان را قربانی تروریسم دانست و گفت: در زمینه مبارزه تروریسم همکاری های متفاوتی به پاکستان پیشنهاد شده است که آنان در حال بررسی هستند.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در قبال اختلاف افکنی برخی کشورها برای ایجاد فاصله بین ایران و پاکستان تصریح کرد: مطمئنیم ایران و پاکستان مایل نیستند عنصر ثالثی اتحاد و یکپارچگی و عزم دو کشور را برای مقابله با تروریسم خدشه دار کند.

سرلشکر باقری افزود: با وجود همه تلاش تروریست های اجاره ای و توطئه دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای، برقراری امنیت از برکات الهی است که در زندگی مردم خود را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه نیروهای بومی منطقه مرز و میهن را حریم خانواده خودشان می دانند، افزود: حضور نیروهای بومی منطقه در کنار نیروهای برقرارکننده امنیت وضعیت مطلوبی را رقم زده است.

سردارباقری گفت: هلاکت اشرار و سرکردگان گروهک های تکفیری در ارتفاعات جنوب استان هم گواهی برباطل شدن نقشه های شوم استکبار بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.