۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 552109

ستاره بایرن مونیخ اختلاف با دو بازیکن جدید تیمش را رد و تاکید کرد که بایرن به دنبال کسب سه گانه در فصل جدید است.

رویای توماس مولر برای فتح سه گانه در فصل جدید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  Omnisport "، با آمدن خامس رودریگس و تولیسو به بایرن مونیخ در میانه میدان و خط حمله این تیم آلمانی ترافیک به وجود آمد و رسانه‌های آلمانی از نیمکت نشین شدن توماس مولر در فصل جدید و اختلاف او با این دو چهره جدید بایرن  سخن به میان آورد.

مولر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اختلاف با رودریگس و تولیسو؟ چرا باید این گونه فکر کنید؟ نه تنها با این دو بازیکن اختلاف ندارم بلکه بسیار صمیمی هم هستیم. آنها هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند و مهم‌تر از آن شخصیت بزرگی دارند. من یک هفته است که این دو بازیکن را از نزدیک می‌شناسم و با آنها صمیمی شده‌ام. هم تولیسو و هم رودریگس می‌توانند کمک زیادی به بایرن کنند.

او درباره پست جدید خود در بایرن مونیخ، گفت‌: برای من فرقی نمی‌کند چه به عنوان مهاجم بازی کنم و چه در خط میانی به میدان بروم. مهم این است که بتوانم به بایرن کمک کند. نهایت تلاش خود را برای موفقیت بایرن به کار می‌گیرم. برای آشنا شدن با تفکرات آنچلوتی به زمان نیاز است. فکر می‌کنم که بایرن بازی به بازی در حال بهتر شدن است.

مولر در پایان سخنان خود درباره فصل جدید، ‌اضافه کرد: با نهایت صبر و شوق در انتظار فصل جدید هستیم. می‌خواهیم در فصل جدید عنوان قهرمانی در همه رقابت‌های پیش رو را به دست آوریم. بایرن به دنبال کسب سه‌گانه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.