هافبک جوان تیم امید استقلال تاکید کرد می خواهد در لیگ هفدهم آنقدر خوب باشد که به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شود.

امیدورم افسوس امتیارهای اول فصل را نخوریم/ می خواهم مرد سال فوتبال ایران شوم

به گزارش قدس آنلاین،  امید نورافکن درمراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران به عنوان پدیده فصل برگزیده شد. نورافکن که درنیم فصل دوم با پیراهن استقلال درخشش فوق العاده ای درلیگ داشت ازاین عنوان خوشحال است اما او مساعی بسیاری درادامه راه خواهد داشت چراکه می خواهد روزی به عنوان مرد سال فوتبال ایران برگزیده شود. هافبک میانی استقلال که درهفته نخست لیگ هفدهم نیز غایب بود برای بازگشت به میدان لحظه شماری می کند اما حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز علیه او ودوبازیکن دیگرلغو نشده و احتمالا دوهفته دیگرباید دوری ازترکیب استقلال را تحمل کند. گفتگوی قدس با امید نورافکن را می خوانید:

* به عنوان پدیده فصل شانزدهم لیگ برترفوتبال ایران انتخاب شدی. چه حسی داری؟
- قلبا خوشحالم اما این عنوان مسولیتم را سنگین ترمی کند. امیدوارم بتوانم بازیکن شایسته ای برای استقلال باشم.

* فکرمی کنی به چنین عنوانی برسی؟
- دروغ چرا، فکرش را می کردم ومنتظراین عنوان بودم. من درفصلی که گذشت زحمات بسیاری کشیدم و سعی کردم درترکیب استقلال بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم. فکرمی کنم حقم بود به این عنوان برسم. البته خیلی های دیگرهم بودند که می توانستند پدیده فصل شوند. ما فوتبالیست خوب زیاد داریم.

* گفته می شود درحاشیه این مراسم مسئولان باشگاه استقلال با اداره کننده های فدراسیون فوتبال گفت وگوهایی درراستای بخشش محرومیت شما داشته اند. احتمال دارد که هفته دوم بازی کنی؟
- من درباره این گفت وگو ها چیزی نمی دانم. فقط می توانم ابرازامیدواری کنم که محرومیت ما بخشیده شود وبرای استقلال بازی کنیم. 

* ظاهرا منصوریان گفته اگر محرومیت شما بخشیده نشود، ازلیگ کنارمی کشد.
- من چنین چیزی را نشنیدم  وفکرمی کنم بهترین مرجع برای پاسخگویی به سوال شما آقای منصوریان باشد. امیدوام که مشکلات با تعامل برطرف شودو شرایطی به وجود بیاید که ما بتوانیم برای استقلال بازی کنیم. چیزی که مسلم است اینکه من و دوبازیکن دیگرمطیع دستورات هستیم.

* اگربه بازی هفته دوم هم نرسید کارشما مقابل استقلال خوزستان هم دشوارخواهد شد.
باتوجه به اینکه به جزما محرومان مصدومانی هم هستند همین طوراست. ما 7بازیکن محروم و مصدوم داریم که این به تیم لطمه می زند. درهفته اول دیدید که غیبت این تعداد بازیکن تا چه اندازه درکارتاکتیکی ما تاثیرگذاشت. بنده شخصا می توانم فقط ابرازامیدوارکنم که محرومان بخشیده شوند چون اگرمثل هفته اول باشد دربرخی پست ها بازیکن تخصصی نخواهیم داشت. 

*  برای این استقلال چه جایگاهی را متصوری؟
- استقلال تیم بزرگ است و اگرهمه بازیکنان شرایط بازی کردن داشته باشند شما شک نکنید که یکی ازمدعیان جدی خواهد شد. فقط امیدوارم که درهفته های اول بتوانیم خوب امتیازجمع کنیم تا مثل فصل پیش درهفته های پایانی افسوس نداشته های مان درهفته های ابتدایی لیگ را نخوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.