اهوز_ مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ۱۳ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان استثنایی دختر استان در مسابقات قرآنی مرحله کشوری دانش آموزان استثنایی در مشهد کسب شد.

دانش آموزان استثنایی دختر خوزستان در مسابقات قرآنی کشور خوش درخشیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده بیان کرد: در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی کشور در مشهد با حضور ۴۰۰ نفر از دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: این دانش آموزان در گروه های ناشنوا، کم شنوا، نابینا، کم بینا، معلول جسمی-حرکتی و کم توان ذهنی در این مسابقات شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان درادامه بیان کرد: شرکت کنندگان در هفت رشته شامل حفظ، قرائت، انشای نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و احکام و تفسیر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

تقی زاده با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان دختر استان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: فاطمه گرینی در رشته قرائت رتبه اول از بندرامام، عاطفه باوی در رشته انشای نمازرتبه اول از اهواز، کوثر البوفتیله در رشته انشای نمازرتبه اول از اهواز، آسیه شریعتی در رشته حفظ رتبه اول از خرمشهر، مژده بلدی در رشته حفظ مکتوب رتبه اول از اهواز صاحب مقام شدند.

وی گفت: همچنین مریم دریس در رشته حفظ مکتوب رتبه اول از خرمشهر، نسرین حاجیوند دررشته نهج البلاغه رتبه اول از اندیمشک، حدیثه قجاوند رشته نهج البلاغه رتبه اول ازاهواز، فاطمه مینایی در رشته صحیفه سجادیه ازاهواز رتبه اول، مهدیس ادینه پور در رشته انشای نماز رتبه اول از اهواز، کوثر باجی در رشته احکام رتبه دوم اهواز، عاطفه عچرش دررشته حفظ مکتوب رتبه دوم از اهواز وخدیجه باوی در رشته قرائت رتبه سوم از اهواز را کسب کردند.

در پایان این مسابقات، تعداد ١۴ سفر کربلا، به عنوان هدیه نفرات برتر، از سوی شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی اهدا و همچنین به قید قرعه به دخترانی که نام آن ها معصومه است، هدایایی اهدا شد.

گفتنی است تاریخ مسابقات از ۲ تا ۶ مرداد ماه در مشهد برگزار شد. در این دوره از مسابقات اعلام رتبه ها به صورت انفرادی بوده است و گروه اعزامی از خوزستان به این دوره از مسابقات متشکل از ۲۵ دانش آموز دختر و پنج مربی بوده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.