شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: متاسفانه چون برخی از مدیران به گزارش های رسیده اکتفا می کنند با انواع شکاف ها و تبعیض ها مواجه هستیم و خیلی از امور بلاتکلیف باقی می ماند.

مدیران به اطلاعات و گزارش های رسیده اکتفا نکنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با نزدیک شدن عملی به ائمه اطهار می توانیم به اعماق شخصیتی این بزرگان پی ببریم و در نظام جمهوری اسلامی آنچه را که لازم داریم همین نزدیک شدن عملی به ائمه است و انتظار می رود مدیریت ها در نظام بر پایه اعتقادات عملی به ائمه باشد.

حجت الاسلام نکونام افزود: یک مدیر باید به معنای واقعی نگاهی جامع همراه با تدبیر و اخلاص داشته باشد و همه جانبه خودش را در راه خدمت به مردم وقف کند و مدیر موفق مدیری است که در عرصه مدیریت از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

وی اشاره به غفلت از اطلاعات و گزارش ها گفت: غفلت از اطلاعات، ضایعه بزرگی در حوزه مدیریت است و مدیر واقعی کسی است که به هیچ عنوان به گزارش های رسیده اکتفا نکند و خودش وارد میدان شود و به میان جامعه برود و از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم روبرو شود.

امام جمعه شهرکرد افزود: متاسفانه چون برخی از مدیران به گزارشات رسیده اکتفا می کنند با انواع شکاف ها و تبعیض ها مواجه هستیم و خیلی از امورات بلا تکلیف باقی می ماند.

نماینده ولی فقیه تاکید کرد: مدیران به مناطق صعب العبور بروند تا از نزدیک با زندگی های سراسر مشکل برخی از افراد جامعه آشنا شوند.

حجت الاسلام نکونام گفت: برخی از مشکلات و مسائلی که در بطن جامعه دیده می شود به هیچ وجه در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی خاطر نشان کرد:در کمیته امداد باید به میزان مستمری، مسکن، خودکفایی و اشتغال افراد تحت پوشش توجه خاص شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: افرادی وجود دارند که نمی‌توانند با ایجاد اشتغال خودکفا شوند که باید با ایجاد مستمری مناسب وضعیت زندگی این افراد را از فقر خارج کرد.

                                                                                                     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.