سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه چرا باید یک بازپرس جایزه بهترین‌های لیگ را بدهد، گفت: این اتفاقات در بورکینافاسو هم رخ نمی دهد!

چرا یک بازپرس باید جوایز فوتبالی ها را بدهد/ انتقاد از رفتار طارمی مقابل وزیر ورزش

به گزارش قدس آنلاین، محمد مایلی کهن درباره قرارداد بازیکنان فوتبال و آپشنهای عجیب و غریب بعضی از این بازیکنان، گفت: شما با ما پیرمردها تماس گرفته اید؛ باید با جوانها تماس بگیرید! به قول معروف ما از میکده خارج شده ایم!

وی افزود: آپشن بازیکنان  به مدیران آپشن دار ما بر می گردد. مدیران ما به دلیل اینکه خودشان هم صاحب آپشن شوند، برای بازیکنانشان هم آپشن می گذارند. گاهی اوقات یک مدیر جلوتر از بازیکن آپشن می گذارد. مشکل اساسی ما این است که مدیران ما خودشان حقوق بگیر باشگاه هستند. هرچقدر آپشن و حقوق بازیکن بیشتر شود، آنها هم حقوقشان بالاتر می رود.

سرمربی سابق تیم ملوان با بیان اینکه مدیران ما مدیران هزینه شده اند، تاکید کرد: مدیر موفق کسی است که هم کاهش هزینه داشته باشد و هم تیمش از نظر فنی خوب باشد نه اینکه یک تیم را به مرز ورشکستگی برسانید و بگویید موفق بوده اید چون فلان کاپ را گرفته اید. از آنطرف این مدیران هیچ اشرافی روی بازیکنان خود ندارند. گاهی «لی لی به لالای بازیکنان می گذاریم» و اسم بچه را می گذاریم رستم و بعد می ترسیم صدایش کنیم!

مایلی کهن با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم برترین های فوتبال ایران از سوی سازمان لیگ، اظهار کرد: آقایان برای خودشان مراسم گذاشته بودند. ۴ ساعت مراسم از بالا تا پایین فدراسیون فوتبال و حتی بازپرس دادستانی تهران آمد و صحبت کرد. واقعا در بورکینافاسو هم اینطور نیست!

وی که با رادیو جوان صحبت می کرد، گفت: چرا بازپرس باید بیاید و جایزه بدهد؟ صحبت من از نظر حقوقی است نه شخصیت حقیقی. از نظر حقوقی چرا باید بازپرس بیاید در این مراسم صحبت کند و حتی جایزه بدهد، در حالی که حتی سنش از سن پسر من کوچکتر است! من این موارد را ساده نمی بینم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال همچنین با انتقاد از مهدی طارمی و درخواستش در مقابل وزیر ورزش در مراسم بهترین ها، تصریح کرد: وزیر ورزش بزرگترین مقام ورزش کشور است. حالا من بهترین بازیکن لیگ شده ام. آنقدر اعتماد به نفس دارم که از آنطرف غش کرده ام و می گویم شما (وزیر ورزش) این کاپ را شما ندهید؛ یک نفر دیگر بدهد!

مایلی کهن همچنین درباره دلایل عدم صعود تیم ملوان انزلی به لیگ برتر، یادآور شد: راجع به ملوان صحبتهای زیادی دارم نه در رابطه با خود باشگاه. نتایج ملوان باتوجه به زمانی که تیم جمع شد، خوب بود و تا آخرین روز هم شانس صعود داشتیم. مهم این بود که اینجا مبارزه کردیم با افرادی که تیم و حتی شهر را می چرخانند!

وی با بیان اینکه یکسری تازه به دوران رسیده ها مانند لیدری به نام «منصور مارمولک»عامل اصلی توهین به داور، حریف و تنش بین تماشاگران هستند گفت:  ما در مدت حضورمان در ملوان جلوی اینها را گرفتیم. پارسال در شهر انزلی رکورد زدیم و به هیچ تیمی نباختیم؛ آنهم در شرایطی که یک تنه به سلامتی خودم صدمه زدم ولی ممانعت کردم که کسی به حریف و داور توهین کند. آیا توهین به داور و حریف به نفع مایلی کهن بود یا به ضرر من؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.