معاون وزیر خارجه کشورمان که امروز به مسکو سفر کرده است به دیدار میخائیل باگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه رفت.

جابری انصاری با نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه کشورمان که امروز به مسکو سفر کرده است به دیدار میخائیل باگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه رفت.

 در این دیدار که با حضور مهدی سنایی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه برگزار شد، طرفین بر لزوم ادامه مذاکرات صلح آستانه تایید کردند.

 جابر انصاری در این دیدار بر لزوم ایجاد افق سیاسی برای خروج از بحران در سوریه و نیز مسئولیت کشورها برای کمک به مردم محروم سوریه و ایجاد زمینه کمک رسانی و بازگشت آورگان به سرزمین خود، تاکید کرد.

 وی با اشاره به اهمیت مسئله بازسازی سوریه اذعان داشت که ایران، روسیه و ترکیه در چارچوب اجلاس آستانه تلاش دارند تمامی این مسائل را مورد بررسی و بهترین راه را برای اجرایی سازی آن انتخاب کنند.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر خود با الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

همچنین گفت‌وگو با برخی از مسئولان مراکز مطالعاتی فدراسیون روسیه و شخصیت های سیاسی سوری مقیم روسیه بخشهای دیگر سفر دو روزه جابری انصاری به مسکو خواهند بود. 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.