رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی از مراکز نگهداری و مراقبت «اوتیسم» حمایت می کند.

بهزیستی از مراکز نگهداری و مراقبت «اوتیسم» حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، «انوشیروان محسنی‌بندپی» ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان اداری آسایشگاه کهریزک،‌ طی سخنانی با بیان این که قدردانی از همه نیکوکاران، جزو وظایف ما است، گفت: امروز خیر جمعی و انجام امور خیر، در موسسات خیریه معنا پیدا کرده و مردم برای این موسسات نذر می کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: باید همه دست در دست هم دهیم تا شرایط برای گسترش بستر امور خیریه فراهم شود، خدا را شاکریم که فرهنگ انجام امور خیر در کشور ما همواره وجود داشته است، اکنون ما در پی برقراری ارتباط و تبادل تجربه کشورهای پیشرفته و پیاده سازی آن ها هستیم و این موسسه خیریه اولین و تنها جایی است که می توانیم برای بازدید به میهمانان خارجی معرفی کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این آسایشگاه می توانیم به خوبی نیروهای متخصص برای دوره های مراقبت از سالمندان و یا معلولان جسمی- حرکتی تربیت کنیم.

وی سپس به راه اندازی مرکز نگهداری و مراقبت «اوتیسم» در کشور اشاره کرد و گفت: از راه اندازی این مرکز  استقبال می کنم، باید سعی کنیم از بدو تولد، کودکان مبتلا به اوتیسم را داشته باشیم، چرا که از این طریق احتمال بازگشت آن ها به جامعه بسیار بیشتر خواهد بود.

محسنی بندپی گفت: بهزیستی این سیاست را دنبال می کند و این موسسه خیریه به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی ثابت کرده است که برای سرنوشت سایر افراد جامعه اهمیت قائل است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.