مسئولان بارسلونا از روز گذشته اقداماتی جدی برای ایزوله کردن پاری سن ژرمن در فوتبال اروپا آغاز کرده اند.

 تلاش های جدی بارسا برای منزوی کردن PSG در اروپا

به گزارش قدس آنلاین، پاری سن ژرمن که در سه سال گذشته حتی حاضر نشده بود به پیشنهادات بارسلونا برای مارکینیوس، تیاگو سیلوا و وراتی نگاه کند و مذاکره با آبی اناری ها را غیرممکن می دانست، حال در صدد پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو رقم فسخ قرارداد نیمار است تا این بازیکن را بدون نیاز به مذاکره با بارسلونا جذب کند. حرکتی که به هیچ عنوان مطلوب مسئولان بارسلونا نیست و خشم آنها را به دنبال داشته است.

طبق ادعای اسپورت، از روز گذشته بارسلونا تماس هایی با ۱۴ باشگاه بزرگ اروپایی که به G۱۴ معروف هستند آغاز کرده و پیشنهاد داده است تا ارتباط خود با پی اس جی را قطع کنند.

در این پیشنهادات که فعلا فرمالیته هستند، بارسلونا از پی اس جی به عنوان باشگاهی خطرناک برای آینده فوتبال دنیا یاد کرده و پیشنهاد ایزوله کردن این تیم را مطرح کرده است.

مسئولان بارسا همچنین درخواست کرده اند که از شکایت آنها بر علیه پی اس جی حمایت به عمل بیاید. بارسلونا قصد دارد از پی اس جی به یوفا به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن فیرپلی مالی است شکایت کند. یوفا روز گذشته تایید کرد که حتی در صورت نرسیدن شکایت از سوی بارسا نیز انتقال احتمالی نیمار را بررسی خواهد کرد.

طبق ادعای اسپورت، پیشنهادات بارسلونا مورد استقبال G۱۴ نیز قرار گرفته است.

بارسا در صورت جدایی نیمار مجبور به خرید فوری یکی دو بازیکن بزرگ خواهد شد و باشگاه هایی که با آنها وارد مذاکره می شود؛ با علم به اینکه بودجه بلوگرانا با فروش نیمار افزایش قابل توجهی داشته، بی شک ارقامی نجومی برای فروش بازیکنانشان در نظر خواهند گرفت که همه اینها نتیجه سیاست خرید عجیب و غریب پاری سن ژرمن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.