هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب، در جلسه امروز خود، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

تصمیمات مهم هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب

به گزارش قدس آنلاین، هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب، در جلسه امروز خود، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

بنا بر این گزارش، شرح کامل این مصوبات به شرح ذیل است:

۱ - جلسات مورخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه رأس ساعت ۸ صبح و صرفاً با حضور دبیران کل احزاب ملی و استانی و  با ارائه معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه و شناسنامه یا کارت ملی دبیرکل برگزار می شود.

۲ - با توجه به تعداد احزاب ملی و استانی حدنصاب رسمیت جلسه مورخ  ۱۲-۵-۱۳۹۶  حضور دو سوم دبیران کل احزاب استانی و حدنصاب رسمیت جلسه مورخ  ۱۳-۵-۱۳۹۶  حضور دو سوم دبیران کل احزاب ملی می باشد. تعداد احزابی که شرایط حضور در جلسات مذکور را ندارند در حد نصاب مذکور ملحوظ  گردد.

۳ -  اسامی نامزدهای انتخابات در روز رای گیری در محل جلسه انتخابات نصب می گردد.

۴ - زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح می باشد.

۵ - پس از رسمیت جلسه و نطق مقدماتی دبیر کمیسیون ماده ۱۰  هیات رئیسه سنی مستقر می شود و  در خصوص انتخاب هیات رئیسه منتخب به شیوه قیام و قعود اقدام شود.

۶ - دریافت برگه رای توسط هریک از دبیران کل منوط به ارائه معرفی نامه رسمی و شناسنامه یا کارت ملی می باشد.

۷ - در صورت عدم حصول حد نصاب مذکور  در  بند ۲، نوبت دوم جلسه انتخابات در مورخ ۲۶-۵-۹۶ برگزار خواهد شد (در نوبت صبح احزاب ملی و نوبت بعدازظهر احزاب استانی). 

۸ - مهلت انصراف از نامزدی در انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز انتخابات می باشد و انصراف دهندگان صرفاً بطور مکتوب و با مکاتبه حزب ذیربط در سربرگ مربوطه اعلام انصراف می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.