جانشین فرمانده ناجا گفت: ملت بزرگ ایران با رصد اخبار منتشر شده از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، اقدامات مرزبانان را باحساسیت دنبال می کنند.

هیچ خدمتی بالاتر از مرزبانی و دفاع از سرحدات اسلامی نیست

به گزارش قدس آنلاین، سردار  اسکندر مومنی در جمع کارکنان پایور و ظیفه مرزبانی استان سیتان و بلوچستان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی به مرزداران جنوب شرق کشور از تلاش‌های تمامی رزمندگان حافظ حریم امنیت تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و رشادت شما مرزداران، امروز بحمدالله در کشور از بهترین نعمت خداوند یعنی امنیت برخورداریم که این امنیت را مرهون خون پاک شهدا و روحیه رزمندگی شما مرزداران هستیم؛ هیچ خدمتی بالاتر از مرزبانی و دفاع از سرحدات مرزهای اسلامی نیست.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با رصد اخبارمنتشر شده فعالیت مرزبانان از طریق رسانه ها و نیز شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، اقدامات شما را با حساسیت دنبال کرده و در غم‌ ها و شادی‌هایتان شریک و نگران شما هستند چرا که می‌دانند امنیت کشور به تلاش‌های شبانه‌روزی شما مرزداران وابسته است.

وی  به تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی برای ارتقاء سطح معیشت کارکنان و افزایش امکانات و تجهیزات یگان‌های مرزی اشاره کرد و گفت: فضای حاکم بر مرزهای سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط خاص خدمت شبانه‌روزی در مناطق مرزی محروم و دوردست و نیز مواجهه با انواع تهدیدات حال و هوای دیگری دارد و از اجر معنوی بالایی برخوردار است.

سردار مومنی در خاتمه با مثبت ارزیابی کردن بازدیدهای صورت گرفته از سوی بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: در بازدید رئیس، معاونان و کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح از مرزهای سیستان و بلوچستان، بر تجهیز یگان‌های مرزی و دریایی، پشتیبانی، عملیاتی و نیروی انسانی تأکید شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.